chita_i: (chudishe)
[personal profile] chita_i
Сьогодні сталися такі коментарі з приводу мого попередьнього допису:

chita_i
2012-12-11 09:08 (local)

знову якась повна "сковородівщина", на жаль ...

*глибокодумно: бугага*

тому аналізувати дискурси (чи риторики) буває дуже корисно. скажуть, що і не дуже хотіли показати, але таки сказали. за лісом не видно дерев, а треба розглядати флору і фауну текстів, навіть звички ідей рости поруч та у певних комбінаціях. )

Наприклад, у деякому плакаті, який я забанила як нікчемний, фон промовляє більше за "головного героя", але можна битися у конвульсіях та досить нахально доказувати самим авторам, що вони того антицивілізаційного дикунства не мали на увазі і дуже люблять те, що паплюжать! Так і з цими пенсіонерами. Якщо серйозно запитати у цих дядьків: де ж ви були раніше, тавагіщі, вони скуксять жалібну пику і будуть посилатись на обставини та "вищі сили", щоб усі зрозуміли, що будь-який совок на їхньому місці, діяв би (чи бездіяв) рівно так само.


odyn_owl
2012-12-11 09:13 (local)

ну це круто звичайно закрити коментарі до свого допису, а потім посилатися на ту дискусію :) не встиг сказати туди.
Вас підловили на совкових стереотипах і замість того, щоб це признати ви перейшли на матюки і зверхній тон.
це коли кажуть що увас шнурівка розвязалась і ви зараз гепнетесь а у відповідь істерика що так і має бути.. хоча вам видніше звісно.

chita_i
2012-12-11 09:27 (local)

Та невже? У вас також склалося враження, що мене "підловили?" Де саме, цікаво? Тому що набігло пацанів і вони почали казати те ж саме? Так я, вроді б, голосування більшістю не влаштовувала. Закидали більшістю?

Тут не місце обговорювати, але я не почула аргументів на користь. Я просто почала спілкуватися на рівні, який вони запропонували. Бо ті відходи від теми запропонували вони. Я могла б, звичайно, бити туфлею об подіум, і репетувати, "по темі, шановні, по темі!" Але було б не так розважально. Мені, у всякому разі.

А закрила я тей люк у відкритий космос, бо набігло стільки читачів уперше у житті, що подумалося про мою неготовість до "всемирної слави". І тому що я зрозуміла, що зараз підтягнеться ціла армія повторювачів (щоб іншим повірилось), що я совок. І у мене просто не буде сили стояти проти цієї кількості не-аргументаторів, але звинувачувателів. Бо були підйобки, хіханькі-хаханьки, теж багато зверхності (не помітили?). Це був не спір, то була бійка. А я не совок! ржунімагу Вам що, теж стало жалко нещасного "дурника", який розмазував по брудній морді соплі і кричав, як він хотів свободи, а я у 80і 90і (!!! скільки йому років. цікаво, сердешному, щоб казати такі дурнці?) панків чи хіпарів стригла. Не пам'ятаю, кого саме. Я в дитинстві була кровожера, мабуть. )))

вибачай, Кербасі! Я вже заткнуся.


*****
Щоб не вважали, що я "душительниця вільного слова", можете казати сюди все, що хочете. Якщо ще є порох у пороховницях і ягоди в ягодицях. Якщо я, чи хтось з моїх шановних френдів виявиться ображеним, це не я! Як казала наша Раєчка "дабьі дурь каждого бьіла відна". Я не модерую нічого, окрім явного спаму, саботажу і прочіх речей безвідносних до теми.

Може я навіть підборку-мікс зроблю з цитат. Проаналізую вашу риторику тксзть. З попередніх получається ляпота! Чекайте незабаром.

Date: 2012-12-11 07:44 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
Це схоже на психологічний тест коли дають незрозумілу картинку і питають, що людина бачить. От у вас була така картинка і ви там побачили зеківське минуле України(бо татуювання), побачили гейского черепа (з пасажами в сторону Еді Мерфі перплутаного з Фреді Меркюрі, чи в сторону квирів взагалі), бо чуб з бріоліном і очі підведені, побачили опороченого Шевченка (без кудлатої шапки).
Проте автор і інші ваші коментатори бачать там рокабілі, таку собі молодіжну і не тільки молодіжну субкультуру. Субкультура стара, але послідовники є і зараз і навіть в Україні. Є гурти, які грають таку музику. Можливо вони просто молодші, і виросли вже інакшими. А описане вище звучить, як нотації вчительки з високою закостенілою зачіскою і такими ж закостенілими мізками. "Патлатий значить наркоман", з сережкою або якщо гот і з пофарбовним волоссям - значить голубий і тд і тп.

і голосування не треба, і більшістю давити нікого не треба, і в те що від такої слави ви трохи розубились і запанікували, але не треба спускатись до хамства.

Date: 2012-12-11 09:46 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А чи не можна якось документально підтвердити мою (цитую) " глупість свою визнати вона не хоче .......Але ж визнати себе совком ви не зможете тому і відстоюєте свою версію до кінця". По чому ви визнали мою "совковість"? Ну хоч не цитатою з мене, так хоч описаною лінією поведінки? Бо он Єрмоха вивів мою "зоофілію" з того, що аватарки, бач, у мене з гамериканських мультиків, і всі тварини (правда, я їм ще не показувала злу червонну королеву, бо не довели, гггг). Так може і ви схожий "аналітик"? І після цього МЕНЕ звинувачують у хамстві! Та ще зауважуть що я "радо" підтримую ваші "теми", коли я віджартувалися у відповідь, щоб не послати нахабу. Оце клас, хлопчики!

arfelio
10 грудня 2012, 10:51:11 Local
навіщо ви розпинаєтесь
ви ж бачите якз Чити совок пре: пробувала прикоутити до зображення асоціації з геями і зеками та совком - не вийшло глупість свою визнати вона не хоче.
Тепер прикручує занепад і геїв з іншого боку
Edited Date: 2012-12-11 09:46 pm (UTC)

Date: 2012-12-11 09:49 pm (UTC)
From: [identity profile] arfelio.livejournal.com
завтра в деталях, сьогодні скажу: одне те що ви заблокували можливість коментувати той допис це ознака совка

Date: 2012-12-11 10:15 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
ага, аналітик, я вже бачу. Чекаю як соловій літа завтра. А що я тут відкрила вам срач, про що це говрить? Бо мусить таки говорити, якщо одне промовляє мусить і інше. ))) Але... почекайте! Ви це вже вивели мою "совкову хворобу" ДО ТОГО, як я "заблокували можливість коментувати"! Що будемо робити зи цим фактом?! Не помітимо? Га?

Date: 2012-12-12 11:16 am (UTC)
From: [identity profile] arfelio.livejournal.com
це говорить про те що його тут не буде.
З цим фактом ми зробимо наступне: підішьємо у папочку як ще один сіндром, неважливо, що він з'явився у час пізніше.
А тепер головне, я не буду описувати ніяких деталей чому ви совок, в цьому нема змісту ви у цьому не зізнаєтесь навіть собі. Бо ви не зробили жодних висновків з коментарів до попередньго поста.
Мітати бісер немає змісту

Date: 2012-12-12 12:51 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
підішьємо у папочку як ще один сіндром... ви у цьому не зізнаєтесь навіть собі.

Опачкі, а ви вже й папочку завели? І хотіли від мене чістосєрдєчного раскаянія? Єта так нє па савєцкі!

Бо ви не зробили жодних висновків з коментарів до попередньго поста.

Ну як же! Я зробила декілька. Причому, боюся, вони будуть для вас зовсім несподіваними. Тому що ви мені несимпатичні, я ділитися з вами не буду. Єдине, чим можу поділитися, так це тим, що вважаю, що вам треба вчитися бути чемнішим. Може й мені також. Не може, а напевно. Але, мабуть, ви під "зробленням висновків" розумієте повну мою капітуляцію? Так не переконали ж! (та й не переконували). Та я і допис написала продумано. З якого це часу ми обговорюємо мене чи мою поведінку а не твір?

Мітати бісер немає змісту

Отут у нас, як ви виразились, повний косенсус!

Date: 2012-12-11 10:24 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
І так, Арфеліо, як будете зі мною розмовляти, киньте це ваше хамство, бо ви відзначились більше усіх. На на такому рівні не відповідатиму. Просріться без моїх коментарів. Відповідатиму тільки не на маячню.

Date: 2012-12-12 01:20 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
ого... а дай посилання, подивлюсь на цю кумедію )

Date: 2012-12-12 01:36 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та це мені було весело (бо у реалі були проблеми зовсім не веселі), а тут все скінчилося так неприємно, розборками! І саме прикольне що людей набігло дивитися! Я ту кульгаву статистику жужу гортала і очам своїм не вірила, де то стіко читачів побачили мій бложик і набігли!

Destierro* музейно-української совєцької символіки (http://chita-i.livejournal.com/102527.html)

Привіт, Алло! ))

Date: 2012-12-12 01:46 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
надіюсь свої реальні проблеми повирішувала?
коли на рідні терени завітаєш?

Date: 2012-12-12 02:05 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
ще нє, не повирішувала. Але в процесі.

Весною, думаю. не хочу хворіти, як минулого разу. 3 простуди підряд з температурою, і ходіння по засніженому лісу "с падніманієм бєдра" і оргАном у легених! хай йому грець, я вже з тропіків і імунітету ніякого, як подивлюся, на віруси усілякі там.
Edited Date: 2012-12-12 02:06 pm (UTC)

Date: 2012-12-12 02:18 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
так, зараз нас тут сніг засипає, а під ногами каша хлюпає. краще весною!

Date: 2012-12-12 02:33 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я ж і кажу. А ти по набережним гуляєш, візучка! А я ні через гугл ерс на вас не дивлюся! Ні, тато фотографії весь час висилає, та ще пару друзів. ) Може колись покажеш мені ті графіті самозакоханого Семесюка. наступна фота, мабуть, буде на унітазі. бо у трусєлях з балалайкою та на стільчику у психоделічній спальні вже були.

Date: 2012-12-12 02:38 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
з балалайкою? треба подивитися )

Date: 2012-12-12 02:54 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так! На кухнє з кахєлями! От бачиш який я рекламний агент, вже мені треба комісійні починати відстьобувати. Але це я через чисто віртуально любов до мистецтва. гггг Там запис, а не світлина. Грає майстерно. Русская душа. Гуслі б ще. Бо бандуру навряд чи.
Edited Date: 2012-12-12 02:54 pm (UTC)

Date: 2012-12-11 09:23 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
побачили опороченого Шевченка (без кудлатої шапки)

Ви впевнені що саме шапки мені не вистачило щоб його не "опорочувати"? А ви часом не помітили що я не билася ніде (якщо помиляюсь, буду вдячна що покажете місце) з Шевченком-Елвісом? Що я билася з фоном, де є багато інших симовлів, про які ми зараз і поговоримо.

Проте автор і інші ваші коментатори бачать...молодіжну субкультуру

А чому до субкультури треба приєднувати ТГ Шевченко? Навіщо це?

А описане вище звучить, як нотації вчительки з високою закостенілою зачіскою і такими ж закостенілими мізками.

Значить, ви помітили тільки моє хамство? А хамства інших не помітили? Зараз я вам цитат насмикаю! Яка у вас, одначе, селективна розумілість! І дякую вам за процитоване "не хамське" до мене ставлення. Це ви зараз комплімент мені відвісили? Я мушу радіти і не хамити у відповідь, бо ви ніжні дуже?

"Патлатий значить наркоман", з сережкою або якщо гот і з пофарбовним волоссям - значить голубий і тд і тп.

У вас та ж хвороба, як і у автора? ДЕ Я ТАКЕ СКАЗАЛА?????? Покажіть!!!! Хіба то не ваші проекції? цитую, почитайте уважно, що ви сказали, і візьміть собі на замітку: Це схоже на психологічний тест коли дають незрозумілу картинку і питають, що людина бачить. От у вас була така картинка і ви там побачили...

І так, не треба спускатись до хамства, бо я не промовчу у відповідь!







Date: 2012-12-12 03:15 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
>А чому до субкультури треба приєднувати ТГ Шевченко? Навіщо це?

напевно тому що Шевченко акуальний і потрібний, для того покоління і вони його адаптують і використовуюь,

Date: 2012-12-12 03:24 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
>якщо помиляюсь, буду вдячна що покажете місце) з Шевченком-Елвісом?
в Елвіса-Шевченка теж чуб з бріоліном і очі підведені чи ви більше по черепах? :)

Date: 2012-12-12 11:28 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
http://chita-i.livejournal.com/102937.html?thread=1044249#t1044249

Date: 2012-12-12 01:15 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
До речі, я подумала-подумала, і за бачення мене як "вчительки з високою закостенілою зачіскою і такими ж закостенілими мізками" я вас відфренджую. Не можна бути таким сугестивним. Бувайте.

Date: 2012-12-12 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
що ж...
дякую вам за цікаві дописи, було пізнавально.
Спілкуватись в коментарях було важко - ви надто емоційна людина такий собі феєрверк, кидаєтесь на всі сторони, ображаєтесь, коментарі свої постійно правите, або їх видаляєте.
Образити вас не хотів. Рішення відфрендитись поважаю.

Date: 2012-12-12 04:20 pm (UTC)

Date: 2012-12-12 01:38 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
ага, почитала ))) ну ти букет зібрала - і як це я прогавила (все ніяк не втянгусь у інтернетрі). жаль коменти відключила - бо аж руки зачесалися й собі щось надряпать ) і що ти нападаєш на наших любих жлобартиків? вони ж такі милі )).

Date: 2012-12-12 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
ну ти букет зібрала "я сплєла себє вєночєк, тут цвєточєк, там цвєточєк..." )

Рада що тобі сподобалось. Якщо дійсно хочеш написати, напиши у допис де я прошу серти. Сподіваюсь, така моя базарність тебе не зупинить. ) Ще одна з причин, чому закрила (тепер от сиджу видумую собі причини, бо інші, раніше озвучені, були не менш надуманими, гггг), є та, що у такому лісі мені дуже незручно читати! Я декілька цікавих коментарів через це вчасно пропустила. Було б цікаво почути, що ти маєш сказати з приводу.

Чому тобі милих жлобартиків гноблю? тільки згадалося "пашто живатіну тіраніш?" Та з багатьох причин! Навиховували сердитих монстриків за часи "незалежності", то треба ж тепер хоч кому їх виховувати! Жартую, звичайно. Ти бачиш, мене вже записали у вчительки з костяним мозком! Ладно вже старість мою ображати (хоч поржу), так вони на святе замахнулись, на мій розум! гггггг
Edited Date: 2012-12-12 02:01 pm (UTC)

Date: 2012-12-12 02:17 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
розум - то ще не так страшно, ехех... ))
мені не все, але багато що з їх робіт подобається
от колись гуляла по набережній - сподобалося графіті. потім якось взнала, що автор - Семесюк.
ну а щодо автора "dead king" ... так не мені оцінювать його твори, не та спеціалізація )
одне знаю - ну він точно не з бузинівської породи )
і не нагла пародія зображена, а два кумири на тлі полум'яного серця, дідівських-козацьких кісток, дівочих звабливих форм та щасливої (чи ні) карти ... щось таке ).

Date: 2012-12-12 02:26 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
і не нагла пародія зображена, а два кумири на тлі полум'яного серця, дідівських-козацьких кісток, дівочих звабливих форм та щасливої (чи ні) карти ... щось таке )

Усе б добре було, аби не "наколочна" естетика і до чогось приплетені США-шні "бріоліни". Як хто собі хоче, але та мазня не для мене. Я не люблю ні масової культури ні бидляцької естетики. Погано звучить, але раз вже говорити та малювати штампами... Це як роботи між собою спілкуються. Несумісність програм. Ага.

То тим і серце того Єрмоленко заспокоїться. У нього стільки "почитатєлєй", бач ти, що не піде застрелиться через думку дивної тітки з інтернету. ))) Тому можу клєвєтать далі. Це насправді доречно вийшло, я вважаю. Спілкування відкриває очі. Усім у кого вони ще не заросли. )

Date: 2012-12-12 02:31 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
ну такі, як ти, "клєвєтніки" тільки піднімаюьть рейтинг, ггг

Date: 2012-12-12 02:37 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
та він у них і без мене піднімається, гггг

Date: 2012-12-12 03:22 pm (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
у вчительки ви себе практично записали ставленням до татуювання як до зекіської традиції і пасажами на тему гомосексуалізму.

справжня вчителька, ще б виписала за довгу зачіску, але проти зачіски ви протестуєте.

Date: 2012-12-12 02:15 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Пригадую, що ти колись казала, що знаєш того Єрмоленко особисто. А я тільки бачу монструозність чиєїсь творчості з далечені інторнетів. Тому, мабуть, ми і бачимо відмінно. )
Edited Date: 2012-12-12 02:15 pm (UTC)

Date: 2012-12-12 02:29 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
колись знала.
ну звісно всі ми бачимо по різному.
я років у три це зрозуміла, коли виявила, що правим оком бачу інакше, ніж лівим. одним - теплі тони, другим - холодні. це мене так вразило, що увесь день сиділа й думала - якщо мої два ока бачать по різному, то як насправді бачать все інші люди?
тебе ж не поєднання ліній чи красок обурило, а те, що на твою думку, атор цим твором хотів сказати.
а його, я так думаю, обурило , що твір неправильно витлумачили... і от вже двоє гарних людей гавкаються, а навколо троля-ля і тролю-лю... )

Date: 2012-12-12 02:40 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
ну чо ж, погавкатися деколи буває дуже корисно. для виясненя своїх та чужих позицій. Ти у нас голуб миру з оливковою гілочкою у писку, чи що? )))

Date: 2012-12-12 02:55 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
та голубка з мене ніяка )
просто ситуацію можна описать так: "бей-бей-бей своих, чтоб чужие боялись!".

Date: 2012-12-12 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я зовсім не впевнена, що він "свій". Я тієї думки що "що уявляємо, те й формуємо". Мені не потрібні рецидиви старих хвороб (місцевих чи іноземних) возведені в добродєтєль. Та фігня мусить пам'ятатися, але з негативним зарядом та не у естетичній формі. А пов'язувати національні святині з тим багном, так за це ще й пороти треба. Олдскулівсьими різками.

Date: 2012-12-12 03:17 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
для когось і Преслі святиня.
я взагалі-то не люблю торжественно-закостенілих ідолів...
а з тобою спорить не буду -не дождесся! )))
хватить мені музчин для нескінченних дискусій на всякі дурні теми )

Date: 2012-12-12 04:19 pm (UTC)

Date: 2012-12-12 09:41 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
"Ця «нова» (знов іноземна!) культура у контексті «цнотливої» (тут я хочу додати слово «псевдо», вже вибачаюсь за стільки лапок), виглядає вульгарно (у поганому сенсі цього слова, бо «простолюдною» таки не є, є штучно інженерованою), блюзнірською, розбещеною, розривно-неповажливою. І що це мусить означать? Що тепер «дика людина припала до живильного джерела цивілізації»? Опинитися на «смітнику історії», та ще й у "культовому" минулому застарілому-класичному – то мусить бути чимось хорошим?"

Чудово сказано. ..і в принципі, можна було на тому і обмежитися. Але як сталося так сталося..

Але твоєї любові до карикатур Стронґовського не розумію, бо ж і вони, принаймні, друга, експлуатують ту ж таки культуру про яку ти писала на початку, і є тим самим чим займається Бузина... якщо людина ЩИРО любить Шевченка - вона про це пишномовно і шароварно не говоритиме. І проблеми не буде. Проблема, по-моєму, лише у тому що купа псевдо-"любителів" і купа нездар, які самостверджуються на тих українцях, які хоч щось створили.

Катерина Білокур, до речі, ще дуже давно написала в одному з листів на радіо (з приводу висміювань дніпропетровськими студентами якоїсь-то п'єси".. написала сільська малограмотна жінка, бозна скільки років тому - а звучить актуально і зараз:
"Ото є такі люди, що ні до чого не здатні, щоб що створити прекрасне, а щоб іти працювати - ледачі. От візьмуть вони яку прекрасну річ, оплюють її, осквернять і в грязь затопчуть, а тоді підніму(ть), показують людям - підспівують, підтанцьовують, хихикають, викручуються і кажуть, що це їх твір...
...
Бо їм як нічого не сказати, так вони сьогодні осміяли твори С. Гулака-Артемовського, а завтра осміють твори Т.Г.Шевченка, а тоді Котляревського і інших, і інших. Що ж тоді буде? І не буде тоді у нас нічого прекрасного! І не буде культури, бо дійсні творці не будуть творити: нащо, мовляв, як нема у ріднім краї йому шани! "
http://smijana.livejournal.com/82071.html

Date: 2012-12-12 11:56 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Щоб у «простому» роздивитись велич, щоб любити щось більше за свою шкіру, треба бути певної якості особистістю. Таких виховують люди, які точно знають та уявляють, хто вони, поважають та люблять насправді тих, кого виховують. Тоді з молодняка виходить щось путнє.

Дуже дякую тобі за твій коментар! Це для мене подарунок. Дуже радію, що ти така є, Сміяночко! Я розчулена насправді. Але не твоєю похвалою, я вже і сама не пам'ятаю, що там нашкрябала.

Це не та Катерина Білокур про яку не так давно писала Глорія і про яку розповідала О. Забужко? Потім подивлюся, з моїм забуттям імен я всіх плутаю.

Просто тим дикунам усе українське то «йобане село» (тм) та їм руssкій націоналізм і снобізм (що пнеться критикувати "жлобство") заважають поважати «слабших». Вони, абізяни, визнають тільки силу. Їм дійде тільки коли то буде «круто». Правильно пише п. Негребецький (http://odyn-owl.livejournal.com/132571.html?thread=378843#t378843), вони керуються яйцями. Тому я не жалкую, як ти кажеш, сталося як сталося. ) Аби я то сказала, мене б можна було звинуватити у "фемінізмі". бугага Знов таки, аби я була чоловіком та не могла модерувати чи не нагадувала їм поводитись чемно (а сама могла по ним стрибати як і скільки хотіла), вони б мене з гамном з'їли. А так їхні ж керівні органи їх і підвели, сердешних. Я люблю чоловіків, але вони такі дурненькі! (так написано на одних моїх трусах китайських на попі I love boys, they are stupid!, де спереду намальований рожевий заєць що длубається у носі, бач, я теж не без несмаку, гггг)

Про малюнки Стронґовського свою думку я тобі пізніше напишу.
Edited Date: 2012-12-13 01:44 am (UTC)

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 19th, 2026 04:27 pm
Powered by Dreamwidth Studios