chita_i: (navigator)
[personal profile] chita_i
розповсюджучючи сю заразу по світу. Та про те, як москалі у Відні над українцями верх взяли, і тепер їм догоджають гіди, боячись порушити нібито економічну зручніть та не "ображати" брехунів правдою. Бо "всє хахли - сєлюкі", це всім відомо! Обов'язково підіть за посиланням!

Originally posted by [livejournal.com profile] gloria_ma at post
Коли в тому році,  ходили по Відню, наш екскурсовод, само собою,  розказув про історію Відня і поєднував її з російською історією. А хотілось і хочеться чути про історію міста (країни) і як вона пов"язана з Україною.  Ну, нецікаво мені про Росію.  Я з іншої країни.
Але це простеньке завдання чомусь ніяк не вкладається в голову гідам. О, щоб вас заціпило з вашими Петрами, Грозними, Ушаковими, русскімі подвор"ямі  і пр.

Останнього ізраїльського гіда запитала: якого чорта він до групи звертається, як наче вона вся російська і з росіян (хоча половина була з України) - з усіма ритуальними російсько-церковними ужимками,  Путін - маладєс,  "Америка капут" і т.д. ,  то він мені з нахабною посмішкою заявив: "ну, і что, я сам із Вінніцьі".
Було цікаво спостерігати як злізла посмішка, коли я сказала, що   для  мене євреї і араби теж   одне і те ж.

P.S. це  мені ця стаття навіяла:  http://texty.org.ua/pg/article/editorial/read/44338/Ukrajinskyj_Viden_Polityky_v_jemigraciji_ta_zubasti?a_offset=

Date: 2013-03-19 06:48 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
щодо емігрантів і імперського погляду - чиста правда,
щодо гідів - це, скоріше, провина самих українців: мало вимагають. ходять, мовчать, соромляться наполягати на своєму.

Date: 2013-03-19 08:56 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
провина самих українців

Частково так. То треба насправді роздратуватись, щоб наважитись у відпустці "лєзть в бутьілку". Тому, сподіваюсь, українці казатимуть і чемно і ні, про те, як це їм неприємно і як це несправедливо, різними словами та методами. Для того треба мати власну свідомість і знати, хто ти. Але також залежить від самих гідів, їхніх упереджень та переконань. Деякі люди ще більше "осовєтізуються" за кордоном, я це спостерігала на своїй гарній інституцькій подрузі, дуже розумній жінці, до речі. Навіть не знаю. Чи то протест проти певних умов які не можеш не хочеш звикнути і прийняти як належні, чи помста за не повне тебе прийняття місцевими, чи то клімат діаспори, переважна більшість якої отії сірі "савєцькіє люді", мені важко зрозуміти. Але таки вилазить неприємно. Я аж спілкуватись перестала.

Date: 2013-03-19 10:11 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
угу, в цій групі дратував такий стиль екскурсії багатьох, але зробити зауваження наважилась тільки я.
Звісно, що залежить від гідів, але я притримуюсь думки, що якби клієнти обурювались неналежними послугами - то гіди б швиденько б склали б собі екскурсійну програму з українським акцентом.

я не маю такого аж досвіду діаспорянського, але зустрічала і протилежний результат: люди, що тут були радянськими і російськофілами, різко українізовувались. а ви, до речі, Чіто, хіба не з таких?

Edited Date: 2013-03-19 10:14 pm (UTC)

Date: 2013-03-19 11:14 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я українізувалася зовсім не різко. ) У мене завжди все моє життя була внутрішня українізація і перша моя мова, на якій я забелькотіла була українська. Це потім мене садиками-школами-книжками-ЗМІ відучили. )

Взагалі, все залежить від людини. З нас "вилазить" те, що глибоко лежало НМД.

Date: 2013-03-19 07:13 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Оскільки сьогодні день народження Ліни Костенко, гріх не згадати її лекцію "Гуманітарна аура нації або дефект головного дзеркала". Це ж бо наслідки та прояви цього "дефекту" і є. (Але коли та лекція була, а віз і нині там.)

Date: 2013-03-19 09:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та от теорію якось всі думають що знають, а як доходить до практичних запроваджень, так противників якось і забагато. Причому з різних причин, о основному через автомат та нетравлення інформації. Люди бояться і не люблять нового, якщо їм здається (деколи дуже обґрунтовано) що несе загрозу. Он один пам'ятник Лєніну-сифілітку у Охтирці знесли і той хтось знов поставив. Кажуть, що називається так Охтирка, бо та москальська німкеня цариця їхала і сказала: "ох, тирка!" (у смислі в дирку її екіпаж потрапив), це єдине з історієнавства що мені розказали з мого краю де я народилась, та ще про "пєтровскиє рєдути" та що Шостка (моє місто) тому що шостий приток Дніпра і так сам Пєтя Пєрвий казав. А там і Ярославна плакала, і історії було дофіга саме української, а ми там жили як незнайки, і совкова система нам усе про русскіх розповідала. То який там Відень, якщо навіть у рідному колись місті неможна було правди добитися.

Date: 2013-03-19 09:25 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
"Німець скаже - ви моголи! Моголи, моголи... " :)
Так і є. Щоб цю тенденцію переломити треба неаби-яких сил докласти. Таке, нажаль, саме не розсмоктується.
(Колись самого щось подібне зачепило: http://o-teren.livejournal.com/12778.html)

Date: 2013-03-19 11:12 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Гарний ваш допис, погоджуюсь. Так, саме не розсмокчеться.

Date: 2013-03-19 10:06 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
о, я пам’ятаю з дитинства: Ворскла - вор скла.
і теж про Петра, який у річці втопив свій перстень.

Date: 2013-03-19 11:14 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну от. Задрали тим Петром. )

Date: 2013-03-20 02:59 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я от також подумала, що москалики свої міфи та легенди про царів розповідають на кожному повороті та у будь-якому місці. Пишуть про них, пропагують. А коли українці се спромагаються робити з своїми історіями баченнями та міфами, москалецентричні призирливо улюлюкають, ібо "нєканонічно", і багато хто з дорослих дітей битих батьків, чи батьків-москалів, чи батьків-чекістів-стукачів, вірять "загрозі" на багатьох рівнях.

Ті люди, що емігрували та стали гідами, зовсім необов'язково є істориками за фахом, чи просто інтелектуально допитливими людьми, щоб якимись майже "нелегальними" путями "нарити" інформації, якої їх "не вчили". Хоча, хіба журналісти можуть, означає, що то тільки справа бажання і є багато діаспорян, які культуру українську таки сильно просунули, наживши собі серйозних недругів серед агресивних імпозиційних імперців, яких як гімна за кородон виїхало разом з їхніми дикими поглядами. Я колись читала з бібліотеки на Печерську одного харьківчанина-діаспорянина в 30-40рр. мин.ст., дуже цікава книжка і про Гоголя і про укр.культуру взагалі. Треба буде пошукати ім'я та назву, зараз не пригадаю.

Але також є таке. Є люди такі (і їх більшість) що якщо їх в дитинстві, як і всіх, "запрограмували" на щось, то їм решта, що почують потім, вже видається сумнівною брехнею. Або то люди, які насправді ненавидять українське і впевнені в його ущербності. То їм нема кайфу перевчатися з своєї картини світу. Вони бачать як загарбники, як би ту Україну не "любили". Вони її "люблять" без українців. Або то глибокий комплекс, як я бачу у декількох досить навіть харизматичних для певного кола блогерів та блогерок, які просто відторгають середовище де народились та своїх батьків. Хочуть бачити себе тільки серед "столиць" та "просунутих народів". І мені це сумно і смішно одночасно, хоч вони і є історичним продовженням тих хахлов, які линули у столиці радо на службу. Я от уже таких троє нарахувала. ) це не-рептиль (а домашня тварина з душею і характером) Лємбіт Короєдов, проповідниця Зульфія і кентавр Іван Семесюк, але не будемо погано про ближніх, бо вони гарні хлопці та дівчата, розумні та мистецькі, хоча глибоко комплексно стурбовані своєю "провенцістю". Це я "для рими" написала, бгггг
Edited Date: 2013-03-20 02:59 pm (UTC)

Date: 2013-03-21 09:27 am (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
Вони її "люблять" без українців.

імєнно так!
це коли я отут чую "me gusta todo en Cataluña salvo los catalanes" або щось пор ель естільо. Я таке чула навіть по радіво!! який міленький гумор, хихи.

і впевнені, щиро впевнені, що це вони, бідні мадриленьйос, годують басків та каталанів :))))

Date: 2013-03-21 02:51 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
ахаха який "гостророзумний" жарт! І, головне, ображатись не приходиться! Хто ж ображається на "жарти"!

До речі, молодий Joan Manuel Serrat є мій улюблений каталан. )

Date: 2013-03-21 04:28 pm (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
(пошепки) мені більше до душі отой інший старий golfo, андалюс, що вони обоє всеньке життя піськами міряються змагаються, pero como si ná

Date: 2013-03-21 05:06 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Хто? ))) Сабіна ж не андалус? Чи так? Мій чоловік накупляв їхніх концертів багато і я йому шалено вдячна за те!

Edited Date: 2013-03-21 05:06 pm (UTC)

Date: 2013-03-22 02:01 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ой, я тільки що зрозуміла, що переплутатла каталунців з андалузами. Ну буває у мене і часто. Я все на світій плутаю.

Date: 2013-03-21 12:16 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
начхати - нам своє робить (с).
імхо, ви помиляєтесь у своїх висновках на рахунок названих блогерів.

Date: 2013-03-21 02:55 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Може і помиляюсь, мені не вистачає контексту щоб зрозуміти повністю, але я тільки процитувала їх самих. Чоловіки пишуть багато, і якщо зараз пошукати, то відповідні дописи ще не загубляться десь під новішими. Це їхні слова за виключенням Зульфії, у якої тільки тег та загальні вирази тіпа "прокляну" "горєть в аду" та інші. Ну і стилистика дописів. )

Але я вас вже не впутуватиму у це сумнівне зайняття обговорювати інших. То був тільки приклад у мене. Нічого більше. У всякого своя доля і свій шлях широкий. )

Date: 2013-03-19 10:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Ніколи не користуюся гідами. Мабуть, я зрадник і дезертир з фронту ідеологічної війни за українську інтерпретацію туристичних місць.

Date: 2013-03-19 11:19 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Чомусь пригадалась повість Марка Твена як він подорожував по святим місцям і як вони не любили гідів і як над ними приколювались. )))

Я теж не недолюблюю організовані екскурсії. Хоча зустрічаються просто чудові. гіди деколи. Ну а щодо "зрадника і дезертира" - то ніхто, як ти сам себе, марно не вилає. ) Я ж і кажу, що треба відчувати справді внутрішню незгоду та відторгнення, щоб наважитись псувати "всю маліну" незнайомій групі людей у незвичному місці нібито на відпочинку. Але таки треба, вважаю. Бо вже мовчати хвате. Я щось така скандальна останнім часом стала по переконанням. А що, треба якось життю показувати, що прийняте, а що ні. Бо усім однаково до вподоби не будеш лагідністю та мовчазністю.

Date: 2013-03-20 09:07 am (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
мабуть, ви зловживаєте сарказмом.
що ідеологічного ви бачите в тому, що людям цікавіша інформація про себе, ніж про сусідів?

Date: 2013-03-20 03:03 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А що поганого в ідеологічності? Українцям нє паложена?

Усіляке зазіхання на руssкую культуру (дюже вєлікую і могучую, хоч і бачимо її страшенні недоліки) - то само по собі святотатство, блюзнірство й невимовне зло. ) Але про "селюків" можна хоч сто пудів, хоча липи, бджоли, сіськи, пейзажі, укр.кухня - то традиційний набір джентельмена і гаспажи українствующіх.

Це моя відповідь на сарказм. Зовсім не добра, як і провокація. Але, скока мона?!
Edited Date: 2013-03-20 03:03 pm (UTC)

Date: 2013-03-20 03:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Так, це сарказм у руслі старих суперечок з Чітою.
Ідеологічность це не погано. Я про себе - от я такий безидейний, що як не наймав гідів, так і не найматиму, навіть заради такої великої мети, як їхнє перевиховання.
Я з гідом був лише один раз, у Німеччині, і не зі своєї ініціативи, а мені його найняли, щоб розважати мене до літаку. Гід був англомовний, а місто ніяким боком до Росії не лежало, навіть зруйнували його та окупували англійці, тому предмету для диспутів не існувало.

Date: 2013-03-20 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
от я такий безидейний, що як не наймав гідів, так і не найматиму, навіть заради такої великої мети, як їхнє перевиховання.

А навіщо ти пересмикуєш, доводячи до абсурду? Хто наймає гідів "для переховання"? Що за маячня? Ти сам обурюєшся, що тобі крутять радіо, яке ти не наймав, а тут Глорія написала щось дуже приблизно схоже, та ти зразу почав казати (до речі, цей феномен треба дослідити, зараз скажу, який) "а я тим не користуюсь!"

Як тільки говориш, яке лайно ллється з "інфопростору" вживу і через гаджети, виступають декілька особливо "просунутих", які коментують, що то, бачите, для "срєдніх умов", а вони, такі просунуті, бач, тим не користуються роками! Мені така позиція нагадує дуже захований комплекс і страх не боротися, виправданий собою та притрушений якоюсь неясною зверхністю. Позиція страусу у піску головою. І таке дуже розповсюджено. З цим треба якось вправлятися, вважаю. ))

Ця позиція "а я туди не ходитиму зовсім, раз там небезпечно чи мене обзивають!" це як позиція ІренГлорія про жінок, які мусять відповідати якщо вже наважились поводитись так "безвідповідально". Це різні боки однієї монети, чоловічий і жіночий варіант НМД. Совок у практичном втіленні.

Date: 2013-03-20 09:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
"а я тим не користуюсь!"

Так я ж і віддзеркалюютвій стандартний аргумент у суперечках "в мене не такі батьки, і у Смілі все не так".

Date: 2013-03-21 03:50 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Щось я не догнала твого коментарю. Що з моїми батьками? На всяк випадок, мої батьки то щасливі люди які поважають себе і свою націю. Хоча папа весь час каже, що більшість людей повні ідіоти, а мама за це на нього дуже сердиться і каже що він сам ідіот. ))) Але то вже старість.

Date: 2013-03-21 05:15 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
забий. при нагоді нагадаю, а зараз нема часу - я у відрядженні.

Date: 2013-03-21 02:57 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Згода. Я нікуди не поспішаю. Ти взагалі можеш до мене не говорити, якщо не бажаєш. ) Забань тільки і я пайму намьок.
Edited Date: 2013-03-21 02:57 pm (UTC)

Date: 2013-03-20 05:06 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
...і гарний приклад символьного насильства також. І реакція тих, на кого це насильство спрямоване, передбачувана! Тільки бери і досліджуй! Але чомусь тобі "з цього місця не видно".
Edited Date: 2013-03-20 05:08 pm (UTC)

Date: 2013-03-20 09:39 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
>>Але чомусь тобі "з цього місця не видно". <<

От власне я й починаю кпинити, згадуючи твою звичку бачити подвійне дно там, де його немає.

Date: 2013-03-21 03:52 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Якщо я бачу "подвійне дно" це тому що я сприймаю не так як ти чи хтось інший. Тут я нічого зробити не можу. Я кажу як бачу.

Date: 2013-03-21 12:13 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
ясно.
взагалі-то я гідів наймаю не заради мети їх перевиховання. незрозуміло, звідки ви зробили подібний висновок.

Date: 2013-03-20 07:42 pm (UTC)
From: [identity profile] caca.livejournal.com
а що сказав жид з вінниці?

Date: 2013-03-20 08:59 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
мені - нічого. )

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 18th, 2026 02:37 pm
Powered by Dreamwidth Studios