Прокоментую про дві «штучні» та «не потрібні»-«не цікаві» декому з чоловіків мого власного етнічного табору теми: про фемінізм та колоніалізм. Писала б я собі тихесенько коментарі у Мерікрисмас, але чомусь додавання з посиланнями маркуються як спам. Тому буду шаліть тут, “a mis anchas”, тобто, вільно. :-)
Йдеться про цей допис:
...хороша людина maiorova задала мені цілком слушне питання:
Мы с мамой никак не можем прийти к единому мнению. Феминизм в странах бывшего Варшавского договора считается постколониальным или же не считается?
на що я відповіла:
…теоретически, в Украине феминизм вынужден решать вопросы именно постколониального характера, и я как феминистка и националистка в Украине, не могу быть никакой другой феминисткой, кроме как постколониальной, но вот пока вы этот вопрос не задали, я в таком плане об этом даже и не думала.
і тепер я про це думаю. треба буде подумати, почитати і щось написати з того приводу.
а от ви як вважаєте, шановні, фемінізм в Україні постколоніальний чи який?
У обговоренні Кондибас виказав такі цікаві та з певного кута зору, дещо слушні, зауваження:
9-е-листопад-2013 01:04 pm (local)
Kondybas
Тобто, характерна особливість саме постколоніального фемінізму в тому, що виникає протиріччя між національно-визвольною та гендерно-визвольною мотиваціями.
Ну, ок. І як же пропонується розв'язувати це протиріччя? Яку з мотивацій слід приносити у жертву? Яка має домінувати?
9-е-листопад-2013 01:08 pm (local)
maryxmas
ні, це протиріччя виникає лише тоді, коли чоловіки усувають жінок від прийняття рішень і економічних ресурсів.
9-е-листопад-2013 02:45 pm (local)
kondybas
Я лише намагаюсь якомога наочніше показати, що не буває національного, постколоніального, індустріального чи будь якого іншого фемінізму. Фемінізм буває лиш один. Фемінізм, як боротьба за гендерне звільнення. І ідеали та мети цього фемінізму, як завжди, не мають абсолютної та непорушної цінності. Інколи доводиться жертвувати фемінізмом заради, скажімо, національної боротьби, а інколи - навпаки. Все залежить від шкали цінностей кожної конкретної феміністки. А також не слід забувати про переоцінку цінностей.
Все це я пишу не з бажання потролити, чи з нелюбові до фемінізму. Я це пишу лиш тому, що в будь-якому диспуті позиція тим сильніша, чим вона логічніша. А розводячи безглузду та нелогічну класифікацію фемінізмів, ти автоматично послабляєш свою позицію. Тому що якщо є фемінізм постколоніалізму, то неодмінно має бути фемінізм чорної білизни, фемінізм вівторків чи фемінізм з бодуна.
9-е-листопад-2013 03:00 pm (local)
maryxmas
дякую за висловлену думку.
Кінець цитати.
Тут я хочу додати своїх коментарів:
9-е-листопад-2013 10:58 pm (local)
chita_i
Тому що якщо є фемінізм постколоніалізму, то неодмінно має бути фемінізм чорної білизни, фемінізм вівторків чи фемінізм з бодуна.
Має свою логіку. Але. (Я, канєчна, діко ізвіняюсь що втручаюсь.) Але от можна ж припустити, що є люди, які мають спільні інтереси (за гендерною ознакою, скажимо), але також належать, наприклад, до різних соціальних класів (де їхні інтереси та моралі не співпадають), чи належать до відмінних культурно-етнічних звичаєвих груп, кожна з яких видається їм "канонічною" чи єдино правильною за відмінністю досвіду співжиття з іншими чи відкритою звичкою гнобити товаришок по спільному (з іншої опери) інтересу. Чи ослаблює це загальну справу? Без сумніву. Але нема чого збиткуватися над феміністками. Багато політичних партій подописували собі прикметників-буковок до назв і розкололися на непримиренних. Он навіть християнство розпалося на тих хто хреститься різною кількістю пальців грубо кажучи. Вже не говорячи про більш тонкі протиріччя.
Отже, постколоніальний фемінізм - це гендерно-визвольний рух, що опирається поневоленню жінки внаслідок відродження національних традицій, так?
Я б сказала Вам: ТАК! (хоча тільки частково боком до "свого", є ще й іншо-етнічне нав'язливе як канон), дякую за чітке формулювання! ггггг Бо тому що українська традиція була штучно законсервована рос.колоніалізмом, вибачаюсь на лайливому слові, парадигми (які приклади) залишились ще ті, минулих віків. І ставлення до жінки відповідно. Коли ті не люстровані дітки закостлих "діячів" що штучно плекали совєти відроджують свої дикі уявлення про минуле (дикі бо вирвані з контексту геть), вилазять усілякі мізогінські каки.
От вам приклад того, що людина може бути декільками "речами" одночасно: і громадянкою з чіткою національною належністю та інтересами, і матір'ю що плекає мачизм, і жінкою що у цих прийнятих нею правилах мачистької гри прагне власної незалежності, і фанаткою своєї дитини (а що? не має право?) одночасно.
Багато блогів у ЗМІ мені видаються цирком на дроті, але ця журналістка мені симпатизує одним боком і зовсім ні - іншим.
Хлопці кращі за дівчат
Суп чи юшка?
От перечитала свої коменти і бачу, як неясно я висловлююсь! Це тому що хочу сказати декілька речей одночасно! ги.
А ви як думаєте?
Йдеться про цей допис:
...хороша людина maiorova задала мені цілком слушне питання:
Мы с мамой никак не можем прийти к единому мнению. Феминизм в странах бывшего Варшавского договора считается постколониальным или же не считается?
на що я відповіла:
…теоретически, в Украине феминизм вынужден решать вопросы именно постколониального характера, и я как феминистка и националистка в Украине, не могу быть никакой другой феминисткой, кроме как постколониальной, но вот пока вы этот вопрос не задали, я в таком плане об этом даже и не думала.
і тепер я про це думаю. треба буде подумати, почитати і щось написати з того приводу.
а от ви як вважаєте, шановні, фемінізм в Україні постколоніальний чи який?
У обговоренні Кондибас виказав такі цікаві та з певного кута зору, дещо слушні, зауваження:
9-е-листопад-2013 01:04 pm (local)
Kondybas
Тобто, характерна особливість саме постколоніального фемінізму в тому, що виникає протиріччя між національно-визвольною та гендерно-визвольною мотиваціями.
Ну, ок. І як же пропонується розв'язувати це протиріччя? Яку з мотивацій слід приносити у жертву? Яка має домінувати?
9-е-листопад-2013 01:08 pm (local)
maryxmas
ні, це протиріччя виникає лише тоді, коли чоловіки усувають жінок від прийняття рішень і економічних ресурсів.
9-е-листопад-2013 02:45 pm (local)
kondybas
Я лише намагаюсь якомога наочніше показати, що не буває національного, постколоніального, індустріального чи будь якого іншого фемінізму. Фемінізм буває лиш один. Фемінізм, як боротьба за гендерне звільнення. І ідеали та мети цього фемінізму, як завжди, не мають абсолютної та непорушної цінності. Інколи доводиться жертвувати фемінізмом заради, скажімо, національної боротьби, а інколи - навпаки. Все залежить від шкали цінностей кожної конкретної феміністки. А також не слід забувати про переоцінку цінностей.
Все це я пишу не з бажання потролити, чи з нелюбові до фемінізму. Я це пишу лиш тому, що в будь-якому диспуті позиція тим сильніша, чим вона логічніша. А розводячи безглузду та нелогічну класифікацію фемінізмів, ти автоматично послабляєш свою позицію. Тому що якщо є фемінізм постколоніалізму, то неодмінно має бути фемінізм чорної білизни, фемінізм вівторків чи фемінізм з бодуна.
9-е-листопад-2013 03:00 pm (local)
maryxmas
дякую за висловлену думку.
Кінець цитати.
Тут я хочу додати своїх коментарів:
9-е-листопад-2013 10:58 pm (local)
chita_i
Тому що якщо є фемінізм постколоніалізму, то неодмінно має бути фемінізм чорної білизни, фемінізм вівторків чи фемінізм з бодуна.
Має свою логіку. Але. (Я, канєчна, діко ізвіняюсь що втручаюсь.) Але от можна ж припустити, що є люди, які мають спільні інтереси (за гендерною ознакою, скажимо), але також належать, наприклад, до різних соціальних класів (де їхні інтереси та моралі не співпадають), чи належать до відмінних культурно-етнічних звичаєвих груп, кожна з яких видається їм "канонічною" чи єдино правильною за відмінністю досвіду співжиття з іншими чи відкритою звичкою гнобити товаришок по спільному (з іншої опери) інтересу. Чи ослаблює це загальну справу? Без сумніву. Але нема чого збиткуватися над феміністками. Багато політичних партій подописували собі прикметників-буковок до назв і розкололися на непримиренних. Он навіть християнство розпалося на тих хто хреститься різною кількістю пальців грубо кажучи. Вже не говорячи про більш тонкі протиріччя.
Отже, постколоніальний фемінізм - це гендерно-визвольний рух, що опирається поневоленню жінки внаслідок відродження національних традицій, так?
Я б сказала Вам: ТАК! (хоча тільки частково боком до "свого", є ще й іншо-етнічне нав'язливе як канон), дякую за чітке формулювання! ггггг Бо тому що українська традиція була штучно законсервована рос.колоніалізмом, вибачаюсь на лайливому слові, парадигми (які приклади) залишились ще ті, минулих віків. І ставлення до жінки відповідно. Коли ті не люстровані дітки закостлих "діячів" що штучно плекали совєти відроджують свої дикі уявлення про минуле (дикі бо вирвані з контексту геть), вилазять усілякі мізогінські каки.
От вам приклад того, що людина може бути декільками "речами" одночасно: і громадянкою з чіткою національною належністю та інтересами, і матір'ю що плекає мачизм, і жінкою що у цих прийнятих нею правилах мачистької гри прагне власної незалежності, і фанаткою своєї дитини (а що? не має право?) одночасно.
Багато блогів у ЗМІ мені видаються цирком на дроті, але ця журналістка мені симпатизує одним боком і зовсім ні - іншим.
Хлопці кращі за дівчат
Суп чи юшка?
От перечитала свої коменти і бачу, як неясно я висловлююсь! Це тому що хочу сказати декілька речей одночасно! ги.
А ви як думаєте?
no subject
Date: 2013-11-10 06:04 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 08:18 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 09:10 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 10:19 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 07:57 pm (UTC)фемінізм - це гендерно-завойовницький рух, що опирається поневоленню чоловіка внаслідок прийманя законів , які відбирають сенс його життя наданий богом(природою)...
прийманням таких законів сенс чоловіка забирає собі держава, але держава не може народжувати дітей...
тому і вимерли перси,эліни, римляни...
no subject
Date: 2013-11-10 08:24 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 08:45 pm (UTC)або діти були від емігрантів...
no subject
Date: 2013-11-10 09:03 pm (UTC)я що, в радар якогось розплідника для попівських цуценят потрапила? вам рекомендовано мене читати? прійом! гггггno subject
Date: 2013-11-10 09:10 pm (UTC)о в дію пішла важка артилерія...no subject
Date: 2013-11-10 10:21 pm (UTC)та яка там важка артилерія я вас прошу? ггггг а все ж таки?no subject
Date: 2013-11-10 10:34 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 10:45 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 11:16 pm (UTC)це їх болюча тема...
no subject
Date: 2013-11-11 12:06 am (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 10:26 pm (UTC)Шутка
Г Г ГИno subject
Date: 2013-11-10 10:44 pm (UTC)Ну і безапеляційно пишете мені євангєлія як ви думаєте повністю ігноруючи мою аргументацію. Я і справді запитала, як хто думає, але мала на увазі з поясненням, чому. Але без міфічності стереотипів, я вас вперше чую. Складіть гарне враження як вже мене чомусь зафрендили з якогось дива.
я вмію відходити від свого журнала як казав один екс-френд. гигигиno subject
Date: 2013-11-10 11:36 pm (UTC)соціальний- розумний з точки зору особистості в більшості діючий сьогодні...
no subject
Date: 2013-11-11 12:09 am (UTC)no subject
Date: 2013-11-10 11:25 pm (UTC)98 до 100% діти не від них...
нації гаплик...
no subject
Date: 2013-11-11 12:25 am (UTC)Анекдот
попал...no subject
Date: 2013-11-11 02:22 am (UTC)тю!no subject
Date: 2013-11-11 11:14 am (UTC)no subject
Date: 2013-11-11 02:05 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-11 02:15 pm (UTC)no subject
Date: 2013-11-11 05:27 pm (UTC)