chita_i: (chudishe)
[personal profile] chita_i
Якщо порівняти рівень достатків "не уповноважених" та недоторканих замість як ненавидіти гопоту та заробітчан майданів з малих містечок тому що вони зневірились щоб не вмерти з голоду та холоду, то контраст буде вражаючим. То все наші гроші що вони вкрали поки ми вірили що нічого не можемо зробити. В Украіні співіснують різні касти, різні дійсності.

Скажіть, у вас у житлі тепло? Подякуйте персонально Ахметову.

Я впевнена що ця зима таки вся буде революційною. Але переобрати одних на інших - то нічого не зробити. Украіні вже не потрібні кредити! Украіні треба повернути накрадене та провести люстрацію. Причому мало кого мусять цікавити совєцькі подвиги. Тільки злочени скоєні під час "незалежності". Навіть не треба трибуналів. Просто високопосадовцям в очі треба казати що про них думаємо та знаємо. Припинити повторювати усіляку маячню та боятися що там підпише небіжчик Янукович. Усі ці угоди вже не дійсні і ми не будемо по ним платити! Будь-який новий президент мусить публічно про це заявити та діяти відповідно. Нехай платять папєрєднікі з того що вони накрали або сідають у тюрму як Тимошенко. Ті хто будуть знов хотіти кредитів під нові обличчя - то такі ж самі безвідповідальні крадіі як і нинішня гебня та зеки з перефарбованими комуняками. А також деякі спорцмени.

Подумайте, що особисто можете зробити щоб зіпсувати життя тим хто залякує та втілює погрози.

UPD. Отримала перший відгук (не на цей допис, а взагалі):

"видела-осязала?
предложила лучшее для постгеноцидного общества?
рванула свой грудак в борьбе?

результаты в студию!

а, хуй наны дистанционно?

ПОПРОШУ ПОСТОРОННИХ ОСТАВИТЬ СТУДИЮ В ПОКОЕ - слона внутри колбасит, пусть рыгнёт - мы вам вышлем коробочкой"


Тому, ставлю на демократичне гАласування: кажіть, хочете ще читати про політику в моєму виконанні чи я буду тільки писати коли щось схочеться розказати про екзотику Нікарагуа? Приймайте участь, нє проходітє мімо!

Date: 2013-12-18 07:05 am (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Дещо кумедно у вас війшло, шановна моя френдессо...
По-перше - платити по цьому кредиту ми будемо. І не "папередники", а держава, тобто ви, я, та ще декілька мільонів українців. Якщо буде потрібно - Росія легко примусить нас до цього з допомогою міжнародного суду, адже не можна взяти гроші, а потім не віддати, бо це було "політично невиваженне рішення". Будь який новий президент, якщо буде діяти так, як Ви кажете, дуже швидко перестане бути президентом.
По-друге - Ви самі добре розумієте, що ніякої люстрації не буде.
По-третє - я стверджував і буду стверджувати, що до цієї угоди нашого президента підштовхнув Майдан. Я не думаю, що він дуже рвався до МС, але він зацікавлений в тому, щоб зберегти владу. То ж, коли почався весь цей сафарі-парк, у якому закордонні політики отримали нагоду поплескати українця по щоці та нагодувати печивом, він зрозумів, які будуть наслідки і зробив те єдине, що давало йому можливість повернути контроль над ситуацією. То ж подякуємо клоунськомі тріо.
Та й взагалі - якщо народ не хоче сам наводити лад в країні, то за нього це зроблять інші. То ж немає різниці, хто це буде - ЄС чи МС - на ледачих та байдужих ніде не зважають.
Така моя думка.

Date: 2013-12-18 01:42 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я зовсім з вами не погоджуюсь. Ніяк. Ваш евфемізм "навести лад" є з жанру стилю нібито еліти, а практично в нас банальних крадіів, хоч і міліонміліардів, причому у вас особисто також. Тому, я б не була такою цинічною, і зокрема в моємо журналі. Вам, незнайомій мені людині це чревато, бо я швидко "наведу лад". Ну ви мене зрозуміли.:)

Повертаючись до српавді політичних тем мушу погодитись що оппо дійсно то повне лайно, але я в тому ніколи й не сумнівалась. Ну і про сафарі. Я з вами погодилась у тому разі що так можуть дивитись європейці деколи, бо самі дикі з них ще досі залишаються колоніалістами. Та й політики вони люди цинічні. Жінки куди менше, тому вони спасуть світ.

Але проблема що я бачу презирство у ваших словах до тих хто зробив цей майдан таким привабливим, і не через концерти, а щирістю та високою етичністю якою захоплюється не політичний клас світу, а останній окрім і боіться. Будьте обережні. Я в своєму журналі презідентка, це я говорю з вами зрозумілою вам мовою. Як будете блажить, останетесь без перемовщиків.

Date: 2013-12-18 01:47 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так, ще забула сказать що нічого не закінчилось і ні, не будемо платити. Яника з ліліпутом ніхто не вповноважував торгувати Украіною. То нехай пацани й перетирають. Москалі війни з Украіною не витримають, хоть завалені зброєю. Ім воювати нікому. Одна п,янь у більшості. Та понти.

Date: 2013-12-18 01:48 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А з бандитами перемовлятись то як у воду пердіти. Тільки у кут!

Date: 2013-12-18 01:53 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А ще я вам щиро бажаю щоб особисто вам аукнувся той порядок який вони "навели".

Date: 2013-12-18 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Отакої! А я завжди вважав, що дискусія можлива тільки там, де існують різні погляди. Гаразд.
Коли я казав "навести лад", я мав на увазі не Сталіна, чи ще щось з того, що Вам, шановна, примарилось, а те, що люди повинні самі стати господарями своєї країни, якщо хочуть мати незалежність та національну гідність. Але Ваші мізки промиті, а очі - навпаки. Тому Ви й бачите у моїх словах якесь "презирство" та йнший брухт. А Майдан... я не буду казати про провокації та інше, що ЗМІ зливають людям під видом "правди", але, особисто для мене Майдан був скомпрометований ще тоді, коли на нього приїхав Саакашвілі - людина, яка "відзначилася" в своїй країні і розгоном демонстрації, і репресіями в бік незгодних з владою. Потім Кличко зі своїми "викликами на рінг" - це вже взагалі шапіто без даху. Можна ще багато про це казати, але ж годі.
Платити ми будемо, бо продали євробонди. А несплата по ним - це дефолт. Вам це треба? Не платіть, будете їсти тушкованих горобців. Наразі, Ви цього не вирішуватимете.
У відповідь на Ваше "добре" побажання, я, від щирого серця бажаю Вам і Вашім близьким здоровья, любові та добробуту. Ще - жити у тому світі, в якому мріється.
Пані президент! Чи краще - Ваша Величність? Думаю, Вам слід мати на увазі, що блог - це демократія. Авжеж, може бути й монархія, але коментувати Вас будуть не розумні оппоненти, а піддані. Тож, на цьому дозвольте відкланятись. І не трудіться відповідати, бо Ваша держава для мене, на жаль, не існує більше. Можете навіть видалити мої коментарі - мені байдуже.
Щасти.

Date: 2013-12-18 04:14 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Але Ваші мізки промиті, а очі - навпаки.

От ви знов мені нахамили, але це чомусь не рахується як і в перший раз. Дискусія триває у такому тоні який ви запропонували. Коли ви натякаєте що дорогі мені люди то є "звіринець" фактично (раз є сафарі), чемна розмова унеможливлюється.

...особисто для мене Майдан був скомпрометований ще тоді, коли на нього приїхав Саакашвілі - людина, яка "відзначилася" в своїй країні і розгоном демонстрації, і репресіями в бік незгодних з владою. Потім Кличко зі своїми "викликами на рінг" - це вже взагалі шапіто без даху. Можна ще багато про це казати, але ж годі.

Важко не погодитись, хоча Саакашвілі вже став політиком. Приємно було почути. А Кличко хоче бути презом, як раз гарна сусесія після хама. Спорцмен з досвідом у міській раді!

Пані президент! Чи краще - Ваша Величність? Думаю, Вам слід мати на увазі, що блог - це демократія.

Насправді у мене відсутня пиха. Я тільки спробувала виховати у Вас трохи емпатії, щоб ви зрозуміли, як ваші перші слова про те що якщо майданники загнали у кут "президента" хтось мусить навести "лад" у мені відгукнулись. Так схоже, що ви сприйняли особисто. Сподіваюсь ви готові приміряти на собі речі які проповідуєте для інших.

І не трудіться відповідати, бо Ваша держава для мене, на жаль, не існує більше.

Це дуже передбачувано! А чи вона колись існувала для вас? От у чому питання!

Можете навіть видалити мої коментарі - мені байдуже.

Навіщо ж? "дабы дурь каждого была видна" з моєю включно. )) Я вам теж бажаю стати кращим. Пишіть чють шо. ггггг

Date: 2013-12-18 04:40 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Та боронь мене Боже від хамства! Я сказав те, що бачу. Дуже важко зараз знаходити чисту інформацію, тобто ту, яка опрелюднена не в інтересах тих чи інших політичних сил. А коли я казав про "сафарі", я казав не про людей, а про явище, тобто про Майдан. Для мене всі ці "печеньки" - зневага до мого народу.
І, так, Ваша держава існувала. Я не витрачаю часу на те, що мене не цікавить. Навіть зараз ось пишу.

Date: 2013-12-18 04:44 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дякую. Згода. ) Важкі часи і занадто багато брехні.

Date: 2013-12-18 04:51 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Я багато часу витратив на пошук незаангажованих ЗМІ - не знайшов жодного.

Date: 2013-12-18 05:05 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
На жаль...

Date: 2013-12-18 11:55 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Саакашвілі принаймні спробував провести люстрацію і "навести лад". Чому ж однакової критики заслужили у Вас і ті хто реформував міліцію і ДАІ у своїй державі, і ті хто ще нічого не реформував і викликає МФЯ на ринг?..

Платити - так, муситимемо платити. Як платимо зараз за газ, підписаний Тимошенко. Але вона за це сіла в тюрму, "по закону", все чисто. Чому б не посадити Януковича по тій же статті?.. Він сидітиме, ми платитимемо.

Date: 2013-12-19 02:45 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Мені теж симпатичний Саакашвілі і я дуже вдячна йому за своєчасну підтримку. Він, звичайно, наробив деяких помилок, але не помиляється хто нічого не робить. І владу віддав, правда. Має повне моральне право. Він дуже приємний мені. Ну і ясно що з Кличком його порівнювати просто смішно. Кличку до нтого як до Тбілісі пішим ходом.:)

Date: 2013-12-19 10:23 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Так-так. згодна повністю. :)

Date: 2013-12-19 04:26 am (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Бо "принаймні" нам вже досить.

Date: 2013-12-18 11:58 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Чіто, я би сказала, що не питай ніколи у "читача" що тобі писати чи не писати.
Коли ти пишеш про те що тебе направду зачіпає - це зачіпає всіх. Ібо "вірю". Навіть якщо є незгодні.

А стосовно коментарів що ти навела.. знаєш, дивні коментатори активізувалися останнім часом. Я вже майже 7 років пишу, але такого не пригадую, навіть у моєму жж таке буває..
Не звертай уваги. Нехай кожний лишається зі своєю думкою, коли це визнаєш - ламаєш плани тим хто розраховував втягнути у сварку чи дивну дискусію.

Date: 2013-12-19 02:39 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дякую за підтримку.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 19th, 2026 01:12 am
Powered by Dreamwidth Studios