chita_i: (navigator)
[personal profile] chita_i
Майданом зараз керує невідомо хто, які роблять з майдану дискотеку.

Студенти взагалі відсторонені. Нема громадських активістів. Нема зв’язку, їм не можна подзвонити.


Але також:

Нас намагаються заставити вчинити бунт, щоб на "законних" підставах розстіляти масу людей як заколотників.

З листа.

Date: 2013-12-18 04:55 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Здається, що керівники майдану втратили до нього цікавість. Треба розходитись, повертатися додому, починати роботу "на місцях", щоб бути напоготові до наступних виборів. А зараз всі ті люди тільки мерзнуть дарма.
Edited Date: 2013-12-18 04:56 pm (UTC)

Date: 2013-12-18 05:08 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я про це вже написала декілька днів тому, потім заховала під замок щоб не шкодити. На всяк випадок. Але мала рацію як видно зараз. Не організатори втратили цікавість, вважаю, бо організаторами були люди, а оппо зуміла довести все до абсурду тим нейтралізувавши. Люди дезорієнтовані залишками страху. Коли приходять з концертом по такій холодризі важко сказати "ні". Це треба зрозуміти. "Влада" дала до 28 січня часу на саморозпад. Ті багатії України що фінансували поруч з громадськими "простими" допомогами від щирого серця вже щось обламалися і тепер ходить список медикаментів що потрібні. Мій тато вчора за декілька годин застудився. І таких багато, молодих і не дуже. Да, у нас там не Ріо де Жанейро. Фестиваль не на часі.
Edited Date: 2013-12-18 05:09 pm (UTC)

Date: 2013-12-18 05:15 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Погано... скорішого одужання Вашому татові.

Date: 2013-12-18 06:00 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дякую.

Date: 2013-12-18 11:25 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Найбільша біда навіть не у "дискотеках".. а у відсутності feed back.
Наприклад, не одна людина хотіла би попросити поводитися по-європейськи і після 22ї зиеншувати гучність звуку на сцені, бо вже тим людям погано що там стоять, не те що мешканцям двколишнім.. так немає ж ні сторінки у інтернеті, ні якоїсь контактної особи. Так саме немає чітко визначеної години зустрічі з "очільниками" з опозиції і "керівниками", неможливо донести думку самого то майдану, самих людей.. Так не має бути, якщо це майбутня ІНША ВЛАДА.

Тато нехай видужує! і бережеться. Туди треба ой як тепло вдягатися.. і та музика невипадково: кожну годину треба рухатися чи танцювати щоб мало не спітніти - тоді вистачає тепла ще на годину приблизно.

Лише один Луценко чесно сказав що у нас немає легітимних важелів у цій ситуації, є лише тиск (психологічний фактично), тому все що ми можемо - це стояти там. А чим займатися - не так і важливо..
Правда, пікетування судів, прокуратури, місць проживання декого із влади - теж дієві були і є. Контроль за довиборами був би дієвим.. але ніби назбирали і так свідчень про махінації.. я думаю з майдану би могли бути спостерігачі організовані, якби їх на дільниці привезли хоча б.

Date: 2013-12-19 02:57 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Оппо не хотіла чути від нікого з першого дня.

Date: 2013-12-19 10:33 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Це точно.. на жаль.
Але можна примусити її слухати. Аби тільки було чітке розуміння що треба донести.
От стоїть море народу- сотні тисяч. Достатньо підняти плакат із вимогою "дайте слово представнику народу" і кільком тисячам поскандувати "Слово!" - і його вимушені будуть дати ті, хто каже що він з народом і віщає.. важливо лише щоб у того "народу" був той хто єдиною метою мав би стати зв'язком, за допомогою якого народ би керував опозицією (і владою), а не навпаки.

..якби мені дали таке слово, я би сказала що опозиція має відрізнятися від діючої влади і бути відкритою до людей, а не використовувати їх, не слухаючи їх думку. Що потрібно налагодити той самий "діалог", тільки вже не із владою, а з опозицією. І запропонувала би конкретний спосіб роботи і звітності по гарячим питанням чи пропозиціям людей. Починаючи із звуку на сцені- до самих великих питань.

Date: 2013-12-19 10:49 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Діалог можна налагоджувати з тими хто в принципі згоден слухати. Хто вважає себе представником тих кого треба слухати. Ці ж тьоті і дяді представляють великий капітал. Іноземний причому. Не національний.

Date: 2013-12-19 10:58 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
..але ж вони самі казали зі сцени, що народ має диктувати владі що робити, а не навпаки, що народ - це і є влада. Що тепер народ має примусити владу служити йому.
Я люблю ловити на слові. :) Чому б не примінити те, чого вони нас вчать зі сцени до них самих. Ну або хоча б спробувати примусити визнати на народом на право голосу теж - а не лише хором відповідати на їхнє зі сцени "Так?" - "Тааак" (тошнить уже від цієї попсової звички спілкування з народом на відстані.. :( )
Правда, я чула що розмовляв з людьми отак запросто Луценко вечорами біля будинку профспілок.. про решту - не чула, але я там не цілодобово, а останній тиждень через хворобу дитини (та і сама хвора ходжу) і зовсім там не була.

Date: 2013-12-19 11:04 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну ти ж бачила відік про охорону Йоллки та депутаток базарних баб з парікмахєрської (перукарня казати не хочеться чомусь) які "забивали" "простих" як сірена? Як вони демагогили чому там охорона не пущає? Коли ти будеш розвінчувати ту демагогію? Вже час ловити їх на слові! Дії не відповідають задекларованим намірам! Про що я і пишу. Я ловлю, як тобі здається?

Date: 2013-12-19 11:33 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Та ловиш, звісно!

Я просто продовжила твою думку, вона правильна "Діалог можна налагоджувати з тими хто в принципі згоден слухати". Додала що в принципі можна і примусити бути згодним слухати. Як владу, так і опозицію.
..але бідний же народ, якому всіх доводиться примушувати і проти всіх воювати.. :(

деколи мені здається що ці майдани - то важкі пологи.. з яких має народитися якась некуплена і не-кишенькова сила (не лідер.. у нас схильність не до царів, хіба напіврозбійник-ватажок може бути, у нас схильність до "громад")
Хоч би вона таки народилася. Але її доведеться воювати проти оппо і проти влади.

Date: 2013-12-20 01:22 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я от подумаю про "не куплену". В принципі, всі стоїмо не тільки за гідність, а й за гроші. У сенсі що вони нас пограбували. Тому, купляти мусимо ми. Нічого в тому поганого не бачу коли хтось продає що має, своє продає, не чуже. Тоді нікого не прийдеться примушувати. А так получається що олігархи як Ахметов купляють "управленців" і їхня пряма робота є нас грабувати.
Edited Date: 2013-12-20 01:23 am (UTC)

Date: 2013-12-18 05:13 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Спроби "очолити" що самі не організували політиками у вигляді опа-позиції сталися з самого початку. Але потім піднялась хвиля протесту, і вони мусили поступитися тимчасово. Тому і було раніш два майдани. Тільки потім "партійний" злився з тими хто "без політиків". "Партійний" звично обзвонював списки активістів-заробітчан. Люди дуже обіднили і дурять як дурять їх. Або вижити. Там і патрєти Юлі понатикали ті партійні що припхались, і попів "ми-за-мир" набігло, і "концертників" з оцепленням щоб не підступитись до сцени. Щоб говорити про що завгодно тільки не про політику. Не виробляти загального продуманого повідомлення.

Date: 2013-12-19 10:52 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
ой не все так просто, Чіточко..
Пригадай мій перший допис у день пам'яті голодомору.. Хто ВЖЕ ТОДІ, на тому "неполітичному майдані", стояв з мікрофоном (не на сцені ще, а просто на сходах) і шикував у чергу тих хто хотів "виступити", був "ведучим"..
Шкіряк, і ще один - із табору прихильників Тимошенко..
http://smijana.livejournal.com/262305.html#comments
Там теж була сцена, і майже те все що ти описуєш тільки "в мініатюрі".. і коли я там була за день чи два до кривавого розгону - там стільки було на сцені примітиву, вульгарщини, "ширпотребу", що мені аж сумно стало.. на "політичному майдані" принаймні "політ" і культура були "для більш думаючих"..
Ще тоді писала:
http://smijana.livejournal.com/263781.html#

правда, один із моїх жж-друзів каже що коли по ночам приходила Руслана, все було інакше.. але це все було теж від початку організовано і очолено.. вірніше, дбайливо підхоплено.. щоб бува самі люди чого не придумали "без них". Таке у мене враження складається..

Date: 2013-12-19 10:56 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Може я і виглядаю тарапатою, а також такою часто буваю, я дуже все пам'ятаю що ти розказала і "філософствую" з урахуванням почутого. Я згодна: з першого дня вони не хотіли слухати та "отсєбятіньі" забивали організовано та накатано. Ну вночі в совку завжди інтєрєсну кінушку показують. Бо більшість спить і не подивиться. А тих хто не спить треба заспокоїти щоб не непокоїти. )

Ну так а як це не відповідає усьому сказаному?

Date: 2013-12-19 11:01 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
ні-ні, ніякої тарапати.. я просто не зовсім зрозуміла твою думку про "два майдани: політичний і без політиків".. хотіла підкреслити що по суті другому майдану не дали оформитися і теж "очолили".
Але це у тебе малося на увазі, я просто неуважно вчиталася.

Аплодую твоєму точному зауваженню щодо ночі і тих хто не спить.. все так і є. ..і від того геть не по собі..

Date: 2013-12-19 10:57 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я хочу сказати що, хоча політики нібито були на іншому майдані "партійному", ніхто не дав спокою майдану спонтанному. Набігло "організаторів" миттю.

Date: 2013-12-19 11:02 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Так. При чому справді миттєво, "на випередження"..

Date: 2013-12-19 11:06 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ти кажи як є. Я ображаюсь на речі куди більш серйозні і носитися зі мною не треба. Ти делікатна дуже і я вдячна, але то зайве зі мною. ))

Date: 2013-12-18 05:18 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
починати роботу "на місцях", щоб бути напоготові до наступних виборів. А зараз всі ті люди тільки мерзнуть дарма.

Але "організаторам" завжди потрібно довести до абсурду "на Майдан як на роботу" щоб було як докоряти у ключі "танцювать не працювать" та щоб самі р'яні надовго запам'ятали той абсурд та "розчарувалися" знов років так на десяток. )

Наступних виборів нема чого чекати. "Перезагрузки" (нові обличчя що знов почнуть розкрадати кредити) чекати не варто. Це означає визнавать легімітивність нинішньої влади. Треба робити локальні "майдани" у жеках, на роботі, у публічних місцях. Тільки чемні. Унеможливлювати втіленням системи залякувати та тягти з решти тільки тому що їм мало платять і ті жирують на хабарях. Треба вміти казати "ні". По любому, якщо буде голод, він буде через те що Озірів "нахазяювався" своєю "стабільністю". Як не запобігти мародерства то це не через майдан та відбудеться по любому.
Edited Date: 2013-12-18 05:21 pm (UTC)

Date: 2013-12-18 05:34 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Треба робити локальні "майдани" у жеках, на роботі, у публічних місцях. Тільки чемні. Унеможливлювати втіленням системи залякувати та тягти з решти тільки тому що їм мало платять і ті жирують на хабарях. Треба вміти казати "ні".

Ось воно! Про це я завжди кажу оточуючим! Так і треба! Не мовчати, коли якийсь "мажор" безкарно вбиває людину на дорозі. Не мовчати, коли суди приймають рішення не за законами, а за грошима. Неможна мовчати! На такі протести я сам ходжу, але ж це рідко буває... принаймні, у нас.

Date: 2013-12-18 06:03 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Гарні слова то тільки маленька частка діла. ) Але, дуже рада що підтримуєте. Піду попрацюю. )

Date: 2013-12-18 11:30 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Так як же це втілити - "не мовчати", коли суд приймає цілком "законне рішення" і виправдовує мажора?.. пікет не пікет - а рішення суду це не змінить. Скільки не пікетували - а Тимошенко і ту не звільнили. Не звільнять і тих кого через мажорів ще й самих посадять.
Тільки апеляції, або в міжнародний суд подавати.. а це кожному по силам і по кишені?..

У нас при владі люди без совісті і страху людського осуду. Їх і так осуджують - але коряться, бо це влада, на їх боці "закон". Пікети, пручання, лягання під машини - не врятували Гостиний Двір, який рік бив у всі дзвони, не врятував майже ніщо і нікого.. моральний тиск на людей без совісті не діє. Не той важіль, не та зброя. На жаль.

Date: 2013-12-19 02:56 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та суди в нас ще ті. Тому я і граю,з думкою громадськоі непокори що виразилась би у неявному та явному масовому саботажі бойкоті та партизанській війні проти втілювачів влади та застарілих суспільних відносин. Ні, я наполягаю: ми не будемо платити. Уряд є економічним злочинцем з Азірівим в голові та мусить платити сам. Матеріально та власною свободою. Вони поставили під ризик твоє життя, Сміяно. Твоєі дочки. Моєі родини. Іх треба або розстріляти або примусити платити по повній. Вони вже старі пердуни, після експропріаціі майна хай гниють у совєцькій тюрмі після розкоші.

Я не розумію, чоговсі засмутилися замість як знести щось що ім доносить нанлий трьоп цих маразматиків. Я ще почекаю .Не мусить забаритись. Як можна зносити це відверте глузування навіть від Яценюка я просто не знаю. Мабуть, життя всіх розставило кожного у свою коробочку. Ми навіть один одного підтримати не спроможні щоб не тільки на словах.

Date: 2013-12-19 03:00 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Війну я маю на увазі сучасну, віртуальну. Не в лісах, в урбаністичному та сільському пейзажах. Влада проти нас таку війну веде роками.

Date: 2013-12-18 05:30 pm (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
Я від початку казала, що опозиція робить все, аби знешкодити запал Майдану.
Не зважаючи ні на що, їм вдалося зробити з народного чуда індійський фільм.

І це при тому, що існує вже купа адекватних програм для дій, які не входять ні в зону дискотеки, ні в зону відвертих погромів. Но нєт. Не судьба.

Date: 2013-12-18 06:02 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Не зважаючи ні на що, їм вдалося зробити з народного чуда індійський фільм.

Це сильно сказано. Рада що ми порозумілися. Це початок. Тільки початок. Я не сподіваюсь, я знаю та переконана. Дякую Вам.

Date: 2013-12-19 01:24 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
І це при тому, що існує вже купа адекватних програм для дій, які не входять ні в зону дискотеки, ні в зону відвертих погромів.
Поясніть будь ласка які це дії, або може є посилання на ці програми...

Date: 2013-12-19 10:53 pm (UTC)
From: [identity profile] smijana.livejournal.com
Мені теж цікаво що саме мається на увазі.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 19th, 2026 08:59 am
Powered by Dreamwidth Studios