chita_i: (navigator)
[personal profile] chita_i
У народу є два способи керувати країною: збройне повстання або вибори. Іншого способу, на жаль, поки не придумано. Ми не хочемо повстання, бо це багато крові невинних. Залишаються вибори. Але, здавалося б, у нас вибори і так є! Ми кожні 4 чи 5 років обираємо… Але чомусь обираємо не того, кого треба обирати. Тоді стандартно чуються звинувачення людей у тупості, розмови про те, що ми «заслужили» на таких керівників. Але насправді справа не в нашій «тупості», а в технології. Технології обману. У так званих “демократичних країнах” цей обман гарно приховується, а в тоталітарних країнах і у нас він вже став очевидним. Не важливо, як ти там голосуєш, важливо хто і як рахує! Тому є важливим, щоб результат міг перевірити кожен, хто голосує .

Як формується обман на «демократичних» виборах? Обман є комплексним, він не один, обманів багато. Про деякі знають всі, але про більшість обманів основна маса населення не знає. Що це за обмани?

Перший обман – це таємність. За допомогою таємності завжди можна вкрасти до 10% голосів. Кожна влада робить вибори таємними, прикриваючись гарними і брехливими словами. Нема ніде у світі відкритих виборів!

Другий основний обман – це власність влади на засоби масової інформації. Один цей обман забезпечує до 30% голосів! Оббріхуючи одних і розповідаючи казочки про других можна задурити людям голову і вони віритимуть, що ці пройдисвіти є гарні порядні люди.

Третій обман – це періодичність. Влада завжди мріє про вічне владарювання з передачею влади своїм нащадкам. Але зараз вже не ті часи, коли королі правили безконечно. То цю безконечність замінили періодичністю. Влада один раз у 4 чи 7 років робить вигляд, що дуже сильно думає про народ, робить вистави, роздає безкоштовно горілку, пиво, гречку, гроші або ще щось, говорить приємні слова, наймає артистів, професійних брехунів, частину яких називає політиками, частину експертами, частину журналістами, частину громадськими об’єднаннями і іншими красивими словами, які всі в один голос красиво і правдоподібно брешуть.

Четвертий обман – це релігія і забобони. Всюди влада насаджує своє мислення. Щоб ви думали так, як це потрібно владі. Хто думає не так – той ворог народу, порушує “божі” заповіді. А боги – це слуги влади в чорних чи білих рясах, які бубнять одне і те саме і заставляють змалечку бубніти дурні, нічого не значимі нібито святі слова.

П’ятий обман – це кого можна висувати в депутати. Це і грошовий ценз, і зібрані мільйони підписів і обов’язкова партійність і обов’язкова релігійність, тощо.

Шостий обман, це історія , звеличування патріархальщини, відсталості, примітивізму, колишніх царьків, князьків, гетьманів, козаччини і відкидання сучасності.

Не буду далі продовжувати цей перелік, бо він довгий. Це і брехливі рахувальні комісії, які махлюють, і продажні суди, які знімають опозиційних кандидатів і каруселі, коли голосують не виборці, а наймані бандити, які їздять від дільниці до дільниці і голосують багато разів і вкидання бюлетенів, і голосування на дому, і 100% голосування засуджених і хворих і переписування протоколів і підміна бюлетенів і невизнання виборів такими, що відбулися тощо.

Це все разом дозволяє владі отримати той результат, якого вона хоче, а все суспільство, мовчазне і обдурене, нічого не може вдіяти.

Як же протидіяти відробленим технологіям що вбивають демократичність? Треба боротися за закон, який дозволить зробити вибори чесними. Ось цей закон. Він уміщається всього на двох сторінках.

Подібні закони ніколи не підтримувалися владою. Тому ми мусимо тиском примусити владу грати за нашими правилами. Сама вона ніколи не піде проти своїх бюрократичних інтересів.

В чому суть запропонованого закону?

1. Вибори мусять бути відкритими: кожен виборець може бачити результат свого, чи будь-чийого волевиявлення на сайті виборчої дільниці.

2. Вибори відбуваються постійно і кожен виборець може змінити свій вибір раз в місяць, якщо побачить, що кандидат, ним обраний діє не так, як того хоче виборець. І у випадку, коли кількість голосів, що мав цей депутат зменшиться до рівня менше ніж 50%, то цей депутат автоматично перестає бути депутатом і на цій дільниці , або в цьому окрузі починаються нові вибори.

3. Вибори по цьому закону дешеві й обходяться кожному громадянину в суму, яка дорівнює приблизно 6 гривень в рік. Зауважу, що зараз вибори значно дорожчі.

Date: 2014-01-01 04:24 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
"Другий основний обман – це власність влади на засоби масової інформації"
Перепрошую, але перш, ніж стверджувати це, Вам краще було перевірити, чи відповідає це твердження дійсності.

Date: 2014-01-01 04:28 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А ви можете довести що не відповідає? Чи допомогти мені перевірити? Я впевнена що вплив прямий. Влада складається з олігархів. Олігархи роблять висуванців у владу. ЗМІ - це їхня група підтримки.

Цілком припускаю що можна не погоджуватись. Вже занадто незвично для вуха у порівнянні з стандартами якими усі так нагодовані.

Date: 2014-01-01 04:46 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Я десь нещодавно бачив перелік українських телеканалів та тих, хто їх контролює. В моєму розумінні державне ЗМІ - це те, яке контролюється державою, або владою, але ніяк не олігархом, який сьогодні провладний, а завтра - опозиційний. Взагалі я вважаю, що українське суспільство повинне мати ЗМІ, котрі будуть робити свою справу, тобто давати людям правду, щоб людям було, з чого складати власну думку. Бо зараз у нас людям дають вже готову "власну думку", а так бути не повинно. Але це - нездійсненна мрія.
А з олігархів складається не тільки влада, але й опозиція. Чим вони відрізняються? Це легко зрозуміти. Якщо у вас вдома є гральні карти, візьміть будь-якого короля, даму, або валета. Покладіть перед собою, та пильно дивіться десь хвилину. Потім переверніть праворуч чи ліворуч на 180 градусів. Щось змінилося? Ото ж.
Якщо ЗМІ - це група підтримки влади, чому ж так багато підтримки Майдану, у порівнянні з підтримкою влади?

Date: 2014-01-01 05:10 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Багато слушного кажете, але й багато - ні. )

В моєму розумінні державне ЗМІ - це те, яке контролюється державою, або владою, але ніяк не олігархом, який сьогодні провладний, а завтра - опозиційний. ...візьміть будь-якого короля, даму, або валета. Покладіть перед собою, та пильно дивіться десь хвилину. Потім переверніть праворуч чи ліворуч на 180 градусів. Щось змінилося? Ото ж.

Ви самі сказали, чого варта "опозиція". Це тільки псевдо-демократична "ротація" бо сидіння до смерті на троні вже не популярне. А так все живчиком. Ті хто готується в опозиції в тонусі, а ворон ворону ока не виклює. Зверху одні і ті ж королі та тузи. Деякі дами та валети теж. Деколи перевернуті на 180 градусів. Якщо преса та брехунці у них (неважливо під яким кутом ви зараз дивитесь, бо у космосі що ноль градусів що 180 один перець), і вони - то "держава" і закони захищають їхню недоторканість та власність та вільний капітал що пересувається без кордонів на відміну від людей, особливо "простих", то я взагалі не розумію, про що ми сперечаємося. )
Edited Date: 2014-01-01 05:11 pm (UTC)

Date: 2014-01-01 05:17 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Нарешті я зрозумів, що Ви маєте на увазі. Цілком згоден.

Date: 2014-01-01 05:27 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ви не уявляєте як я рада що ми порозумілись! )

Date: 2014-01-01 05:31 pm (UTC)
From: [identity profile] zlogik.livejournal.com
Та я й сам радий.

Date: 2014-01-01 04:30 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ми ж з вами недавно погоджувались, що усі ЗМІ брешуть. На чию користь, як ви вважаєте? Хто купляє суспільну думку? Хіба важко уявити що не тільки у нас, а десь там в ідеальній далечені теж нема "правди"?

Date: 2014-01-01 04:35 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ось, прошу пана. ))

http://oleksite.com/mark-tven-kak-ya-ballotirovalsya-v-gubernatory-rasskaz/

Date: 2014-01-01 05:01 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
1-2 пункт призведуть до того, що люди боятимуться голосувати і відмовляться від цього взагалі.

З такими пропозиціями виходять люди, які в силу різних причин не бояться висловлювати відкрито свою думку, при чому не погарчати у транспорті, а так, щоб матеріальна фіксація залишилася.

Date: 2014-01-01 05:15 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ти не кажи за абстрактних "людей", ти кажи за себе. Унікального і неповторного. Ти боявся б? Особисто? Я - ні. І робила таке у житті. І бачила підтримку. Також бачила підлість. Але то підлість рабів. Я виграла більше ніж вони. У транспорті не бояться а в інторнеті вдома забояться? Та в фейсбоках-одноглазіках про себе розказуть що треба і ні! І не грєбьот ні приватність ні безпека. Будь ласка, подумай ще раз. Ти впевнений у своєму твердженні?

Брехня, якщо повторити її міліон разів, стає такою звично переконливою! Навіщо ми будемо повторювати ці залякування?
Edited Date: 2014-01-01 05:18 pm (UTC)

Date: 2014-01-01 05:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Мене не слід покращувати. Я свій вибір роблю свідомо.
А маси людей ти не покращиш.
І не забувай, що люди тобі та взагалі ніякому агітатору нічого не винні. Показувати вам, як вони голосують - з чого б це? Якщо в усьому світіця процедура таємна і це вважалося перевагою, коли це впроваджувалося, напевно, за цим була якась логіка? Чому б з нею не розібратися, хоча б для більшого розуміння об'єкта критики і пошуку рішень?

Я на місцевому рівні в 90-ті сам був спостерігачем на виборах, мій батко кілька разів балотувався, а як член громадських організацій я знаю з безпосереднього досвіду як люди голосують.

Date: 2014-01-01 05:41 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Йдеться про створення таких умов, де "покращування людей" відбудеться без додавання святості, а змінами у суспільних відносинах. Ці зміни зумовлені технологічним проривом у комунікаціях, розумні країни застосовують на свою користь. Умови диктують поведінку. Наш мозок присотсовується до нових контекстів швидше ніж здається. Подивись на емігрантів. Ті хто залишається залізобетонним у новому контексті вмре маргіналом. Більшість людей має величезну здібність до перелаштування і тим стає успішним у нових умовах. Я хочу змінити умови на такі, які б змінили ситуацію. Не думай про умови та поведінку як данність. Історичний шлейф є, але фаталізм він зайвий, вважаю. Я тільки починаю пробувати змінити, а ти вже не віриш. Так ми далеко не підемо. Не будь болотом. Підтримай мене і мого тата. )
Edited Date: 2014-01-01 05:41 pm (UTC)

Date: 2014-01-01 05:53 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Спробуй, зміни, не маючи влади.

А своїм ходом суспільство і без реформаторів еволюціонує. Молодим вже не можливо засрати мозок "Іронієй судьби". Вони самі собі засирають "багатолідерністю". Але це тому що ще не биті.

Date: 2014-01-01 06:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так ми з тобою є частиною суспільства. Допомагаємо еволюціюнувати. Кожний робить що вміє. Зараз майдан - це школа і це єдина поки від нього користь. Вчора мені так один друг писав що мене аж розчулює. Зараз пошукаю.

"...Встретился мне Нов.год на ЕвроМайдане.
Впечатляёт!

...туда пришёл трезвым почти, пешочком, мимо радостно-завидющих беркутов и пр.сфероголовцев и щитоносцев - они тоже хотели б покурить и по Майдану поблудить, да низззя им, зато так весело и добро отзываются на "3 Новим роком, з новим щастям!", а щиты свои уголками ставят и ногами вокруг трясут и песенку про ёлочку, к-рой холодно зимой поют сами себе. Все, власть банкрот, и это очевидно. Вряд ли найдутся ещё желающие биться за неё.

...как и следовало ожидать, я опиздался минут этак на час к разводу 1й смены на посты, а обе базовые станции МТС на Майдане перегружены где-то двухстами тысячами майданеров и связи со старшим не дают.
поискал на прежнем посту у (б)Лядських ворот - там Калуш на варте,
киян нет вообще, никто не знает где наших поставили. Сухой закон действует, варта трезвая как янголята. Оливье видел как раздавали на пластик.мисочки людям пришедшим на Майдан, но я сам не брал, считал себя начальствующим составом -- принесут, если что, а нет, так и не сдохну. Верно, выжил.

...Поразила огромнейшая процентовка прекраснейших женских и девичьих лиц - вот куда не обернись, хоть клип снимай эротоманский! ...Смесь негасимая самовоспламеняющаяся патриотизма и эротизма - вот дух
ЕвроМайдана."
.
Edited Date: 2014-01-01 06:12 pm (UTC)

Date: 2014-01-01 06:19 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Влада стоїть міцно. Хто цього не бачить - той десь в астралах існує.
Склад майдану значно кращий за 2004. Все ж таки дев'ять років минуло: одні набули мудрості, другі виросли за інших умов. Я про це тобі й написав, що це без реформаторів відбувається.
Беркутівців ніщо не змінить, не тіш себе ілюзіями. Це буде таке ж явище, що ветерани НКВС.

Date: 2014-01-01 06:50 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Влада - це ми всі. У тому числі ти і я. Чи не ти навчив мене що влада - то не страшна машина, то люди в кабінетах. І я тобі вдячна за це вчення. Я не забула. То чому забуваєш ти? Чому ти віриш у понти?

мій друг якого я тобі процитувала,не якийсь ваня. Він - кадровий офіцер, розумний, ерудований, сильний. Його батько був кагебістом. Я гамна не тримаю, Кербасі. ;)

Date: 2014-01-01 07:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не відмовляюся від своїх слов. Ні про владу, ні про теперішній стан речей. Та й протиріччя між ними немає.
Влада - це люди. Інші люди мусять прийти та вигнати поганих людей з кабінетів. Цього ніхто не зробив.
СБУшник не обов'язково знає, чим дихає т.з. Беркут, хіба що він спеціально за ними наглядав по службі.

Date: 2014-01-01 07:36 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
За те ти про всіх все знаєш і розумієш як ніхто! Будь ласка!

Date: 2014-01-01 05:25 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Також мусиш враховувати, що якщо вдасться добитися нового розкладу голосування та публічності, ситуація теж зміниться радикальним чином. Тому що ти зараз враховуєш статичну ситуацію як є зараз. Давай думати динамічніше, бачити не тільки що є, а що є можливим. Політика то роблення можливим. Зміняться відносини між роботодавцями та найманцями, зміниться бачення політики. Тобі ж це видно, сподіваюсь? Нові умови підсилять можливість не боятись. Відкритість сприятиме альянсам і тієї "кризи довіри" стане куди менше. Ми ж тим переймаємося і поки це хибне коло здається не поборним, так? Ти ж тільки що писав у Ловкого Мена про це! Цей закон - це конкретна відповідь на кляті кацапські запитання чернишевського, чи хто там запитав що тепер усі перепитують. ггггг

Date: 2014-01-01 05:35 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Фейсбуки така підступна річ, що створюють хибне враження про суспільство. Насправді це лише кілька відсотків електорату, до того ж не найактивніша його частина. Тобто висловлюватися там - є, а на дільницю піти - нема. Просто для нас соцмережі стали головним середовищем спілкування, тому й складається враження, що це щось дійсно велике та репрезентативне.
(deleted comment)
(deleted comment)
(deleted comment)
(deleted comment)
(deleted comment)
(deleted comment)

Date: 2014-01-01 08:00 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Також хочу додати що я ніяким чином не відмітаю ні твого досвіду прийняття участі у виборах ні твоіх спостережень за виборцем. Я навіть впевнена, що поки усі хто в танку розберуться що до чого, саме так і поводитимутьмя поки не озернуться на те що роблять, бо дурь кожного буде видна відкрито, і не почнуть діяти собі на користь у нових умовах. Дія собі на користь є найкращим двигуном до "правільньіх бжіл" що несуть "правильний мед". :)

Здрастуйте Вам!

Date: 2014-08-16 06:37 pm (UTC)
redshift_on_dream: (Default)
From: [personal profile] redshift_on_dream
З точки зору сферичного коня у вакуумі мені особисто дуже сподобався принцип з однією фантастчної книжки: там право голосу мали ті, хто сплачував до бюджету більше, ніж отримував від нього.
Ідеаліснично, звісно. Але не мінш ідеалістично ніж заперечувати таємність голосівання. Чи його периодичність.

Якщо серйозно, то справа не в поганих правилах, а поганих людях, що не хочуть дотримуватися правил.
Єдиний вихід - розвісити тих поганих лодей на люстрах, щоб їхні наступники боялися.
Хоч якийсь час.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 17th, 2026 05:03 am
Powered by Dreamwidth Studios