Date: 2014-03-06 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
Чи не хотів би ти, синку, очолити цей легіон? (с)

Date: 2014-03-06 02:33 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Гггг А яка тому є розумна альтернатива? Почекати що РФ перетвориться на гігантську Кубу? Так нінішні покоління кримчан можуть постарішати за той час. Да і перепливати у Японію на лодках холодно, це вам не Маямі.

А як серйозно, все це достатньо смішно як кацапська гебня хохориться. Це не значить що не можуть зробити боляче, але якими витратами! Вони дочекаються що своі ж іх порвуть на шматки негігієнично і без усілякоі анестезіі.

Так, я вважаю що усіх кацапів разом з іхніми коритами що самі затопили ( треба примусити витягти, хулє мужиків стільки нагнали сукупно з дєдиваєвалі), гнати к єдрьонєфєнє. І з тим усі в Украіні згодні я вважаю.

Date: 2014-03-06 03:25 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Давайте підійдемо з іншого боку: ви погоджуєтесь що гаряча фаза конфлікту в Криму то твльки питання часу?

Date: 2014-03-07 03:34 am (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
[livejournal.com profile] chita_i, мій коментар був не про уряд і політику, а про тон Вашого допису. Тон безвідповідального тролінга.

Date: 2014-03-07 05:01 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А кого я тролю?

Date: 2014-03-07 04:09 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
всіх нас тролите.

"А чи не пора відновити ядерну бомбу?" - теж непоганий заклик такого типу. "А чи не пора викликати архангела Михаїла?". Пора, звичайно. Я за. Куди звоніть?

Не для обговорення, бо це вже проїхали, а для пояснення моєї думки. Якщо Ви знали як ввести війська в Крим, і при цьому одночасно організувати оборону з півночі, і при цьому впіймати всіх агентів в східних областях, і при цьому позбутись некомпететності та зрадництва в керівництві, і при цьому зробити так, щоби Добкін не міг "пройти через зал" паспортного контролю в Харкові незатриманим, то і писали б про це. А не про "а чи не пора..."

Date: 2014-03-07 04:40 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Куди звоніть?

Зрозуміло. Я тільки озвучую думки. НМД є стільки усілякої безглуздої читні в інтернеті що те що я пишу цілком має право на існування. Олігархічна маячня мусить обурювати, а не слова однієї жінки далеко від своєї рідної країни. Я бачу що ви дуже нервуєте і перепрошую як б'ю по ваших нервах. Але це особиста справа кожного чи читати що я пишу. Щодо тону, то мені не хочеться бути весь час формальною. Це не означає що я від того є менш серйозною. Я дуже не люблю офіциозу та надування щік.

Все що ви говорите потрібно зробити (ввести війська в Крим, і при цьому одночасно організувати оборону з півночі, і при цьому впіймати всіх агентів в східних областях, і при цьому позбутись некомпететності та зрадництва в керівництві) є цілком можливим аби тільки ясно здраво мислили більшість з нас. Для того я і пишу у надії що прочитають не тільки ті хто призваний гасити наш рух (а вони читають перші і дуже уважно, я це просто знаю), але й ті хто своїм невеличким особистим вкладом змінить ситуацію на краще.
Edited Date: 2014-03-07 04:42 pm (UTC)

Date: 2014-03-08 01:18 am (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
те що я пишу цілком має право на існування
Право має. But you can do better. Оце і обурює.

Date: 2014-03-07 04:40 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну а щодо ядерної бомби та арханлега Михаїла то я категорично проти. ))

Date: 2014-03-08 01:18 am (UTC)

Date: 2014-03-06 12:34 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
Може саме цього від нас і ждуть.
Який сенс вводить війська, які набагато слабші від сил супротивника?
Щоб ті мали прекрасний привід прогулятися танками по Україні, як то зробив Гудеріан у Польщі, роздираючи її разом із тоді ще дружнім Союзом?? А Європа мовчала. Європа завжди мовчить. Америка не мовчить, ні - піпіськами великі хлопчики міряються. Тільки зовсім не хочеться бути полігоном для того міряння.

Date: 2014-03-06 02:22 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Меркельчиха запроданка, США діє з багатьох проичин і цілком ясно що не для нас а для себе, але співпадаємо у метах і тим треба користуватись, але обережно дуже. От стільки грошей нам не треба бо безкоштовний сир тільки у мишоловці. Європа неоднорідна. Схвдна бувшого комуністичного блоку нас підтримає, а це не мала сила і навіть може вийти з під контролю старих колоніалістів та брехунів. Тому усілякі пихаті мусять бкти дууже обережними, бо ми увесь світ переформатуємо.

Date: 2014-03-06 02:27 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
Ми ще себе не перформатували, поки що шоло на мило. Не так коле, але склизьке та огидне.

Date: 2014-03-06 03:24 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я знаю, Аллочко. Новий уряд самопосунувся від керування нашими військами у Криму поки знов ділять крісла та потоки. Ми від того не збагатішаємо. Ці "нові" те ж саме що старі. А старі вже пригламурились. Подивись на кісо Аню Герман яка стала з зачіскою як у тіточки ведучоі з багатоі краіни! Видно що вже не в совєцькій квартирі живе.

Date: 2014-03-06 03:29 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Усі уряди Украіни 23 роки ігнорували Крим, звідти там стільки дєдивоєвалі, тому що кацапи здавали в оренду наші землі з дозволу кацапського флангу у владі Украіни, а кримчанам життя ще не наша держава влаштувала жербацьке. Тому вони і мріють щоб хтось іх взяв на ручки. Бо ними досі нехтували, і це є помилкою.

Date: 2014-03-06 03:39 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
Може більшість росіян думають, що увесь Крим - то райська місцина з морем, пальмами й кипарисами, де можна гріть пузо на сонці, плювать в море й кидать сміття за огорожі, почуваючи себе хозяїном жизні. Крим же ж - це на 90% пустирище з кинутими селами, неродючими грунтами й убитими дорогами. А те, що залишилося - роздербанили усі, хто тільки міг. Це шмат землі, який навряд чи в найближчому майбутньому навіть без загострення ситуації потребує величезних дотацій для виживання...

Date: 2014-03-06 03:58 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну тоді треба приймати біженців х Криму, а решті виключити світло і воду як це роблять родинам військовим в Криму. Тим хто буде біженцями з грошей олігархів (можна подумати Курченко шмаркач то єдиний), он як дерибанять зараз, аж гай гуде, де той майдан?, надати житло.

Date: 2014-03-06 04:05 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
Треба.
Але хто це буде вирішувать і організовувать?

Date: 2014-03-06 05:07 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Уряд мусить. Але у багатьох зрадників у голові ще як у твого друга. Клікає і переключається на інший канал. Деколи я думаю що єдиною лікою від заспокійливого тону брехні кацапів це таки та прогулянка їхня танками. Тоді може і поправляться розумом деякі зросійщені. Павіани навчаються насильством. Казати таке це жахливо, я знаю. Україна хронічно хворіє на кацапізм колоніальної частки мозку.

Date: 2014-03-06 04:07 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
Це як з постраждалими - пісні про героїв, майдан у квітах та передовиці в світових СМІ... а хлопці по цей день вмирають, бо нема потрібного лікування та догляду.

Date: 2014-03-06 05:08 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Одні "любі друзі" заміняються іншими. Майдан стає щось як помаранчева революція.

Date: 2014-03-06 01:12 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
Тільки що говорила телефону з однокласником, він в Червоноармійську живе, в Криму
Дуже подавлений, каже, що ні сам, ні діти не зможуть там жить, якщо прийдуть путіноси... Каже, що вних більшість людей все-таки за те, щоб залишитися в Україні, щоб вивели окупаційні війська. Але бояться висловлювати свої думки.
Заради справедливості скажу, що вчора теж довго розмовляла з другом шкільним. Із Симферополя. Він абсолютно згодний, що Янукович з кодлою - то падлюки. Всі реалії ніби й правильно бачить. Але потім щось, певно, клацає в голові, починає про вічну дружбу з братським народом, ура-славянє, расіянампаможет... Я-таки йому ще напишу, бо дуже матюкаться хочеться, а язик не повертається ... перша любов називається!!! ну ладно, не перша , друга... )

Date: 2014-03-06 02:17 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Співчуваю. Але справа у тому що Крим вже опинився у центрі військового конфлікту і цьому зарадити вже неможливо.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 17th, 2026 04:13 pm
Powered by Dreamwidth Studios