chita_i: (scuttle)
[personal profile] chita_i
Толерантність до суржику перетворює тебе на інтернаціоналіста!

Date: 2012-04-16 07:19 pm (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
слово "суржик" придумали цигани, які себе видають за галичан.

Date: 2012-04-16 07:23 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
слово "інтернаціоналізм" придумали кляті капіталісти та кляті комуністи, які видають себе за рятівників світу.

Date: 2012-04-16 07:24 pm (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
рятівників світу придумав патріарх кирило, шоб самому под ето дєло торгувати папіросами!

Date: 2012-04-16 07:28 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
торгівлю под ето дєло придумали політики, щоб паратизувати на всіх підряд.

Date: 2012-04-16 07:54 pm (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
поразітів придумали продавці прального порошку шоб дерти з людей гроші!

Date: 2012-04-16 08:11 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
відмивання грошей придумали наркоторговці щоб, як циганє, інтернаціоналісти та інші паразити, жити без кордонів та дерти з людей!
(deleted comment)

Date: 2012-04-16 07:27 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Навпаки це як? Націоналіста? Якої нації націоналіста?
(deleted comment)

Date: 2012-04-16 08:14 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я, у орігінальній версії цього гасла, мала аж два "не", але згадала, як хтось писав про те, що такі негативні гасла не приживаються, та прибрала ці шкідливі для справи частки мови. )

А загалом ви маєте рацію. Я погоджуюсь майже (з похибкою плюс мінус мало відсотків).

Date: 2012-04-16 08:29 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та і загалом, ці "інтернаціоналісти" мало чого толерують, якщо розібратись.

Date: 2012-04-16 08:07 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Я останнім часом схиляюся до мораторію на слово "суржик". Ми на свою голову навчили кацапів цього слова й вони пхають його, де треба й не треба. Особливо ті, що десь, коли, скраєчку, щось чули про українську мову. Зразу починають горлати: "Вьі сваєво язьіка нє знаєтє, вьі на суржікє ґаварітє!" І натягують той "суржик" на живу мову. Якщо на Полтавщині й Черкащині кажуть "осьосьо" та "онено", чи "осьдо", счи "сидю-ходю-свистю" - то це ніякий не суржик, а діалектні особливості. І не всім легко перейти зі своєї діалектної говірки на літературну мову - бо що таке літературна мова, невідомо часом і самим літераторам. Та й кацапське довкілля агресивне, нав'язує свою какальне арґо. Тому - хай такі люди балакають, як уміють, поступово підвищуючи рівень.

А от чому варто оголосити нещадний бій, то це модній нині в Мережі "ригачці" - отому язичію, яким пишуть Зззульфія, Діверсей та й багато хто. То не засіб спілкування, а гімно собаче, і ці люди колись могли чудово викладати свої думки літературною мовою. А от тепер - не впевнений.

Я -- Дорі з Finding Nemo!

Date: 2012-04-16 08:22 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Тепер це після чого? Мені дуже цікава ваша думка! Думаю, що іншим також.

Це я просто у Мерікрисмас (вже самовидалилась) почала спілкуватися з молодими паростками ьінтьілігєнції з претензією на "адекватний націоналізм" типу "ми круті, але москалі крутіші", і це таким чином я брикаюсь та бешкетничаю, та публікую такі дуркуваті гасла. Якщо ви побачите хоч щось добре у казнащо що видало моє підсвідоме, буде просто феноменально!
Edited Date: 2012-04-16 08:50 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Повна згода. Але також при відсутності навчання дорослих правильній укр.мові було б невірно відторгати людей (як я, наприклад) тому що вони вживають русицизми через брак освіти чи тих, про кого ви пишете і вони мені дуже милі.

Але ті, що можуть, але не хочуть, стібуться та сидять на двох стільцях, то інший випадок. Тут я з вами згодна повністю, до речі. Малороство це.
Edited Date: 2012-04-16 08:37 pm (UTC)

Date: 2012-04-16 08:34 pm (UTC)
From: [identity profile] philosofff.livejournal.com
аби не на негра! :)

Date: 2012-04-16 08:38 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
або на попа! 8-)

Date: 2012-04-16 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] philosofff.livejournal.com
хай бог милує!

Date: 2012-04-16 08:44 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та й расистам вже пора помилішати. Нема чого на бога відмахуватись. Щось нерозбірливий якийсь той ваш бох.

Date: 2012-04-16 08:45 pm (UTC)
From: [identity profile] philosofff.livejournal.com
а ви за своїм слідкуйте :)

Date: 2012-04-16 08:49 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я схиляюсь до язицтва. За всіми не услідкуєш. Та і слєжка якось мені огидна як явище. Я за розієрархірізацію. Тобто, геть командні харі з приватного життя! Філософи можуть залишитись тільки при умові що не легитимізуватимуть останніх своїм словоблудством. Рукі на одєяло, отрокі!

Date: 2012-04-16 09:13 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Нетолерантність до суржику перетворює тебе на русифікатора.

Мабуть, краще, що читав на тему:
http://aandrusiak.livejournal.com/332316.html?thread=3294236#t3294236

Там, взагалі, вся дискусія цікава.
Edited Date: 2012-04-16 09:22 pm (UTC)

Date: 2012-04-17 04:54 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так здається кожний бачить проблему під своїм кутом. Якщо вважати інтернаціоналістів русифікаторами (у конкретних історичних умовах), то dobryranok та ти маєте рацію казати що «нетолерантність до суржику перетворює тебе на «інтернаціоналіста»» (читай - русифікатора). Пан Негребецький уточнює, що багато регіоналізмів суржиком не є, хоча москалі та совкові щирі українці (додає Доній у дискусії у твоєму посиланні) хочуть, щоб вони такими вважалися. Я згодна з усіма вами, що люди мусять говорити спочатку як вміють, щоб потім навчитися більшому лексикону, тому що одна з альтернатив суржику – русифікація. Але, зверни увагу: чому ти бачиш тільки цю альтернативу? Чому не українізацію? Мабуть, тому що тут українізація розвивається не «натурально», а у стані інформаційно-ідеологічних війн, де стилізований стьоб у інтернеті людей спроможних на досить чисту українську мову та пряма неповага держ.службовців на службі у цілого ряду президентів України, як то гаспадіна Озіріва, як екстремальний приклад, унеможливлюють другу альтернативу «мирним» шляхом. Тому, це ще питання, як чи треба толерантно ставитись до русифікації української мови, яка впроваджується людьми, які претендують мати розум (ьінтьілігєнцію), керувати країною (держслужбовців), представляти країну (дипломатами, письменниками, артистами), тощо. Тобто, нібито тими, хто є лідерами напрямків поведінки. Мені здається, що саме у таких людей (мусять бути культурними), суржик (не кажу регіоналізми) не приймається. І так, з навмисною русифікацією треба боротися. Так само як вони вчаться виконувати свою видну публічну роботу, так само мусять професійно вивчати мову, на якій МУСЯТЬ говорити правильно. Коли люди не поводяться сумлінно (in good faith), треба не заохочувати такого саботажу. Правда, жужу залишиться у сірій зоні, але тут вже кожний сам вирішить, наскільки хоче терпіти каліцтво будь-якої мови та читачі журналів голосуватимуть увагою та повагою, тому тут я не переймаюся.
Edited Date: 2012-04-17 04:57 am (UTC)

Date: 2012-04-17 07:51 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Питання слід на три розділити.

1. Якщо кілька разів покепкувати з простої людини з її суржику, то вона перейде на російську мову, щоб більше не наражатися. Це не теорія, це постійно трапляється, бо мовних снобів в нас неміряно. Зворотня реакція - людина "з вулиці" спілкується укрмовою тільки у родинному колі та серед найближчих знайомих.

2. Мова "иліти" ніякий не суржик, а російська мова. Навіть якщо хтось з них у дитинстві був україномовний, то все одно мова престижу, статусу для них - російська. Українська в їхньому виконанні це не мова, а чиновний жаргон в окремих контекстах.

3. Мова Азарова - це погано вивчена мова, але ніяк не суржик. Суржик людям рідний. Я б особливо не тиснув на Азарова. У кожній людині свої мовні здібності. Якщо його надто цькувати реакція буде (хай навіть не в нього, а в інших) подібна до п.1, корекції суржикомовних, тобто облишення спроб говорити українською, бо простіше сказати, що мову не знаю взагалі, ніж кожному самозваному граммарнаці доводити, що ти старався, але виходить, як виходить.

Date: 2012-04-17 02:32 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
1. Таке трапляється і без нас. Причому, вже давно. Люди, які вже почали русифікуватися "додавлюються" щоб розмовляли вже повністю рос.мовою. Задача України "додавити" їх у інший бік. Щоб вони розмовляли кращою українською. Створити статус, середовище, сучасну культуру, щоб вони змогли "пригадати" РІДНУ мову. А не з переляку довчитися саме російській. Чому російській? Дивись свій п. 2 Тому, у сенсі протилежному москалям, треба таки боротися з суржиком, але на бік українізації. Людей життя штовхає весь час. Воно примушує змінюватись. І позиція ьінтьілігєнції "вічєпіться а то мьі ващє на руссскій язьік перейдьом, у нас там все афоризмьі пооставались!" то просто або складнощі переходного періоду (а кому не складно досконало вивчити мову?) або чиста москальщина, в залежності від дитинства та поглядів. Зрозуміти можу, але не співчуваю. У деяких питаннях треба бути принциповим щоб не бовтатися, як ти колись висловився, як гімно в ополонці.

2. Тому що в нас не було української держави НІКОЛИ. Я про це кажу. А тут деяким муляє хоч якийсь речник проблеми, як та "Свобода", наприклад. Але поки нічого іншого нема, бо добрим бути у таких умовах просто вмерти!

3. Я б не пристьобувалась до Озіріва, якби він їхав до своїх хазяїв на москальщину і там ростив капусту. А так він - активний ворог МОЄЇ країни. П'ята колона на провідній посаді. І таких багато. Їх треба на гіляку, якщо не поїдуть самі та будуть шкодити зза кордону, але нічого, ми потерпимо. Аби тільки не в Україні. А там видно буде.

Чому я так вважаю? Тому що еволюція під час війни, як зараз, просто неможлива. Груба сила та цинізм москальщини, яка не хоче втрачати нас експлотувати, зашкалює. А ти все про косних селюків 90х. То вже вчорашній день. Вже майже 20 років пройшло. Світ вже повернувся іншим боком до сонця. Зауваж, я не проти людей етнічних росіян, я проти імперського грабіжницького духу у кожному з них, якщо він там є. Я проти малороства в українських головах.

"додавити" їх у інший бік

Date: 2012-04-17 03:35 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
1. "додавити" їх у інший бік
Тільки це не боротьба, а такий собі апгрейд. )
2. ВСО не коментую, я раніше все сказав.
3. Азарів просто технократ. Особливого впливу він немає. Підозрюю, що навіть не від Табачника йдуть найжорсткіші русифікаторські ініціативи. Там є чимало менш помітних фігур, але вони, нмд, і пишуть заготовки, які вкладаються у вуста табачникам. Я придивляюся.

Re: "додавити" їх у інший бік

Date: 2012-04-17 11:15 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Боротьба за апгрейд. )

Я з тобою погоджуюсь.

Date: 2012-04-17 09:22 am (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
о імєнно!

Date: 2012-04-17 02:35 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ви мєня поймьотє, доктор. Інтрернаціоналіст - єто такой чєлавєк, каторому проста всё равно, на каком изьікє расгаваривать! Поєтому он должен очень даже терпеть суржик. Нє так лі?

Date: 2012-04-17 04:55 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
тєрпєть німагу отой суржик!
Мина Мазайло))))

Date: 2012-04-17 04:59 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
до речі, сам втягнувся у той стьоб зульфії і діверсея, який так налаяв шановний пан Негребецький)

Date: 2012-04-17 11:15 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
я - ні.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 18th, 2026 03:05 pm
Powered by Dreamwidth Studios