chita_i: (navigator)
[personal profile] chita_i
UPD "опоциція проголосила про свою перемогу і с'єбалась, колонки, плакати згорнули. "карнавала нє будєт, карнавала нєт", наспівувала я, дивлячись як згортають колонки і плакати з прапорами і відвозять геть."

"Зараз під УД чоловік 15-20. "Опозиційні" партії вчора заявили про "перемогу" й закликали всіх розходитися."

Коли безініціативні люди, політичні гравці, частина яких є депутатами верховної зради нинішнього скликання, святкують чужі перемоги у питанні, яке вони прогавили, не можу називати їх «опозиціонерами». Тому що це слово вбачає якусь власну позицію, відмінну від позиції влади. Святкувати чужу «перемогу» присвоївши її собі, не є гарним, хлопчики та дівчатка.

Я дико вибачаюсь, гасло «бандитам тюрми» вже було вибірково реалізованим тими ж бандитами, тому пан Гриценко вже трошки запізнився з ініціативою.


(ілюстративне фото взято з видання його жінки «Дзеркало Тижня» (с))

Звичка прибігати туди, та приганяти «найомників» з прапорами партії (якщо ти «опозиція») чи з прапорами не поважаємої власною владою країни (провладні збіговиська), де зібрався (не ними!) натовп, робить тих клоунів ще смішнішими. Тим більше, у них не видно власних ідей. Так схоже, що їх нема. Але у них є СПИСКИ. Прийти на розчищене місце, всюди повтикати своїх людей, не змінивши СИСТЕМУ. У них навіть нема програми. Максимум у них є гасла про «ми здобули», «покращення вже сьогодні», «податкові канікули малому бізнесу», «зброя то інтелект», "вона то україна", тощо. Ще вони можуть говорити про «болючі, але такі необхідні» реформи. Про першу, больову, частину, вони не брешуть. Але той біль йде не від «потрібних змін», а від того, що реформи робляться щоб покращити тим, кого вони лобірують. Більшість громадян втрачає свій життєвий інтерес. Ні влада ні опозиція не представляють нікого, окрім себе, свого бізнесу, та власної свити. То чим вони кращі за попередніх?

До речі, «противсіхство» маніпулятивно поставлене питання на шталт «ти кого більше любиш: маму чи папу?». Зараз ми ще не на виборах, тому питання «за кого» не має сенсу. Має сенс «за що». *голосно і сварливо* Продовжуємо розвінчувати культ особистості, таваріщі! У сучасному світі його вже знищили та експлуатують безлико! Підтягуємося, «любі друзі» (і навіть не дуже любі, бгггг)!

Date: 2012-07-07 12:22 pm (UTC)
From: [identity profile] zzzulfiya.livejournal.com
саме так

Date: 2012-07-07 12:44 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Прошу. )

Date: 2012-07-07 12:36 pm (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
Ninety percent of the politicians give the other ten percent a bad reputation - Henry Kissinger

до речі, був він тут нещодавно
Edited Date: 2012-07-07 12:36 pm (UTC)

Date: 2012-07-07 12:44 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Хто був де? ) Я не особистості критикую, а їхню поведінку та "ідеї".

Date: 2012-07-07 12:50 pm (UTC)
From: [identity profile] spitfire38.livejournal.com
старий кісінджер був у києві

він якраз про поведінку і ідеї й говорить у цьому quote)

Занадто низький ККД

Date: 2012-07-07 02:22 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
старий досвідчений лис. як Литвин

Date: 2012-07-07 02:20 pm (UTC)
From: [identity profile] parador.livejournal.com
Саме так. «Святкувати чужу перемогу замість визнати свою поразку».
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Як кажуть мої нікарагуанаські співвітчинзники. The poker face.

Та яке там визнати (та ще й СВОЮ!) поразку! Вкрасти чужу перемогу! (най навіть сумнівну).
From: [identity profile] parador.livejournal.com
Агеж, як «позичили» очі в Сірка, так і віддавати не збираються. Все витримано в стилі.

Cara de barro, тра записати десь .)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А мені на думку прийшло що завгодно, тільки не цей вираз. Отака я українка після того! )

Date: 2012-07-07 02:36 pm (UTC)
From: [identity profile] martoplias.livejournal.com
Опозиція, тьху-тьху, наразі робить усе ідеально правильно (ще раз тьху-тьху, щоб не наврочити!) і витискає максимум можливого із ситуації.
Але вона не винна, що у когось в попі грають піонерські сурми і він вважає, що це і є найважливіше і найадекватніше в політиці: саме, щоб грали сурми, і, саме, щоби в тому місці.

Lost in translation

Date: 2012-07-07 03:02 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Йой, Мартопліас Дві Дупи то не бот!! Що дуже добре навпаки. ))

Опозиція..., наразі робить усе ідеально правильно

рррразлітруй!

Ну якщо йдеться вже про в "жопі гімна", так "сурма" то вже якось як піррімога (http://gloria-ma.livejournal.com/187241.html#comments).

Date: 2012-07-07 06:27 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
Прийти на розчищене місце, всюди повтикати своїх людей, не змінивши СИСТЕМУ.
----------
єдина задача.

здається, ми вже дійшли до краю. і скоро зайдемо за. після виборів...

Date: 2012-07-08 02:35 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Подивимося, який він, той кінець світу. )

Date: 2012-07-08 10:52 am (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_redshift_/
Все наче так, але, як на мене, проблема не в опозиції, а в суспільстві. Будь-який політик завжди буде поводитися в тих межах, які йому дозволять його виборці. Реальні яи потенційні.

З тактичного ж боку, гадаю, опозиція спробувала зробити добру міну при поганій грі. Щоб не давати владі зайвий привід піаритися на „правах русскава язика” та „звірячому оскалі українського буржуазного націоналізма”. Хіба був якийсь інший варіант?

А от з постановкою питання в площині "за що?", а не "за кого?" згоден абсолютно.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Жартуєте? Звичайно що був! Перший параграф то зовсім не до діла. "Виборці" "дозволяють" набагато більше.
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_redshift_/
"Агласіте весь спісак, пажалста!"

Не до діла? Це після 20 років незалежності? Смішно! А якщо не згадувати Майдан, то плакати хочеться.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Будь-який політик завжди буде поводитися в тих межах, які йому дозволять його виборці.

Так відбувається, коли шукається баланс своїми ВНУТРІШНІМИ силами. Коли є інтервенція іншої держави (як РФ на прикладі України), усілякі протиприродні речі стають можливими, як то неприродні союзи між політичними партіями які не мають нічого ідеологічно спільного, поява автономних політичних сил та рухів, які ніяк не підтримуються народом, винищення автентичних популярних політичних рухів.


А якщо не згадувати Майдан, то плакати хочеться.

http://chita-i.livejournal.com/70875.html
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_redshift_/
В умовах іноземної інтервенції (нехай поки що ідеологічної та економічної, як в нашому випадку) суспільство в нормальній ситуації гуртується навкола ідеї відсічи тій інтервенції. Але якщо в самому суспільстві негаразди, то не тільки якась його частина буде вітати ту інтервенцію, але й зголоситься бути п'ятою колоною.

Не буду сперечатися, хоч гадаю, що Ваша аргументація має деякі дірки в логіці. Можливо, іншим разом.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та я й, нібито, не починала. )

Date: 2012-07-10 02:56 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_redshift_/
Ой, щоб тоді було якби Ви почали!

Ну шо такоє?

Date: 2012-07-10 06:26 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Для мене взагалі не принципово, щоб всі зі мною погоджувались. Але або вкажіть на "хибність логіки" або перестаньте свистіти. Не прийміть за агресивність.

Re: Ну шо такоє?

Date: 2012-07-10 07:32 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_redshift_/
Давайте, я не буду про "...нічого ідеологічно спільного", бо партійна ідеологія в нас зараз є нічим іншим ніж злим оксимороном. Також обійду стороною "автономні політичні сили та рухи, що які ніяк не підтримуються народом", бо для такого роду політичних "проектів" народ не потрібен - потрібні гроші. За визначеням.
Але "винищення автентичних популярних політичних рухів" для мене є нонсенсом. Бо або ж ті рухи дійсно "популярні", тобто мають широку народну підтримку і винещення ім не загрожує. Або винищується сам народ, чи принаймні суспільство є хворим. Тобто з чого я й починав.
Q.E.D.

Re: Ну шо такоє?

Date: 2012-07-11 05:53 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так я з цим згодна. Причиною всьому тому як раз і є іноземна інтервенція, економічна та політична. Якби були тільки внутрішні сили (я розумію, що зовнішнього оточення позбавитись неможливо, але воно не таке вирішальне у всіх важелях влади як в Україні "російський бізнес", який самі пост-комуністичні байстрюки й запустили, або не вигнали та посилили), у партій мусила б з'явитися ідеологія. Штучні політичні проекти б не було особливо кому фінансувати і, головне, не було б в них потреби, популярні рухи не глушилися б так ефективно, тощо.

Я не знаю, що таке Q.E.D.

Re: Ну шо такоє?

Date: 2012-07-11 06:21 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_redshift_/
Ура, консенсус!

Q.E.D. = quod erat demonstrandum, тобто "що й треба було довести" латиною. Це я так, хвоста як павлин розпускаю :)
А якщо серйозно, то зі школи я пам'ятаю російський еквівалент, а от з українським якось не зіштовхувався. Треба буде в дітей взяти погортати підручник з геометрії.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 18th, 2026 08:47 pm
Powered by Dreamwidth Studios