chita_i: (navigator)
[personal profile] chita_i
Для мене символом шароварщини були дорідні тітки у сорочках машинної інкубаторської вишивки незмінно полтавського типу, у віночках(!!!) на головах, і авторські пісні "колгоспоної ланки" у їх виконанні низького ґатунку.
Тому що це все - надумане і несправжнє. НІКОЛИ жінки старшого віку не одягали віночки - очіпки, намітки, в крайньому разі хусточки "під молодичку" якщо ще не стара жінка, а х певного віку - зав'язану під підборіддям. Подобається це чи ні - так воно є (було) у автентиці. І досі сучасних вже може останніх "аборигенок" українського села ми впізнаємо по тих (зараз, останні 50 років принаймні - турецьких) хусточках.
Те саме і з текстами.

Коротше кажучи, шароварщина - це стилізація ПІД народне/етнічне, позбавлена міри і смаку, зв'язку з оригіналом. А то ще й напхана іншим змістом (наприклад, радянською ідеологією, або вихвалянням режиму тощо).


МШФ smijana


...є у нас ще огидніше явище, це голі дівки у віночках, які косять під фемінізм і політику. хоча це є, не що інше, як реклама живого товару.
толерантне ставлення до цієї ганьби під кришуванням наших корумпованих органів мені здається дуже нездоровим явищем.


jabogdan

Date: 2012-08-11 05:32 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Те, що немолодого галичанина більше лякає перспектива зустріти голу дівку, ніж чорта лисого чи москаля червоного, не дивно. Ти ж можеш глибше дивитися?

Фемен, як і Пуссі Райот це не яка не реклама живого товару, і ментам з них, якщо і є зиск, то точно не з секс-індустрії. Це форма сучасного мистецтва, акціонізм. І головна шкода від них, що обиватель тепер більше не розуміє, де серйозний політичний протест, а де акція на задоволення его учасників та постановщиків. В результаті, коли прийде час, на Майдан ніхто не вийде.

Date: 2012-08-11 05:50 pm (UTC)
From: [identity profile] o-teren.livejournal.com
Імхо, приблизно така ж шкода і від Поплавського: надивившись на нього обиватель тепер не розуміє де справді народне мистецтво, а де... В результаті починає боятися вишиванку як чорт ладану. Тобто, мені здається, що у Фемен з шароварщиною таки багато спільного, принаймні в "методиці".

Date: 2012-08-11 06:01 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Не знаю, чи є термін для цієї методіки, я подумки це називанію профанізацією.

Цікава дискусія стосовно Фемен та Пуссі райот за участі самої Гуцол:
http://www.svobodanews.ru/content/transcript/24537348.html
аудіо:
http://www.svobodanews.ru/audio/broadcastprogram/545901.html
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
От і ти релігійних термінологій не чуждий. ) Не дарма так з тією профанацією попи б'ються. Шкідлива то штука, коли не маєш орієнтирів. Будеш бігати за власним хвостом, як мій пес, так я йому даю проти цього антибіотики, бо вже інфекцію розчесав. Так і ми будемо.

Я ще не мала часу послухати-почитати, але вже засуджую. ))))) Декларувати можна дідька лисого. Всі люди свої вчинкі, навіть негідні, спромагаються підкріпити чимось "високим". Так що.
Edited Date: 2012-08-11 06:29 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
профанація і науки буває.
А я навмисно у своєму терміні зайвий суфікс додав.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Але "профанація" - це релігійний термін (http://es.wikipedia.org/wiki/Profanación). Вона пов'язана з терміном "святість", та пояснює руйнування чогось за що треба бути вдячним, тому що не знається його цінність. Інші визначення (http://www.wordreference.com/definicion/profanación):

1. Неповажливе відношення до того, що вважається святим.
2. Бечестя, безвартісне відношення до чогось що вважається поважним.

Так що, ти правий у своєму визначенні, дуже вдало та влучно використане слово, як на мене. До чого там ти додав зайвий суфікс, я не зрозуміла, хоч і помітила.

Іншу помилку у слові я просто не помітила, інакше виправила б, саме тому що бігла і поспішала. Вибачай, то не навмисно і не з злого наміру.
Edited Date: 2012-08-11 09:39 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я повністю з вами згодна!

Date: 2012-08-11 06:25 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну мені зовсім байдуже що може лякати немолодого галичанина, та й не беруся знати, що насправді кого лякає. Але це як противсіхство: об'єдналися в ньому люди з зовсім протилежними поглядами та метами. Так і з усіма боротьбами що ми тут роздмухуємо, як загаслу ватру, можна щось підтримувати, чи ні, зовсім по іншим причинам. Тому, навіть по одній дії чи ідеї важко знайти собі однодумців.

НМД, кожний текст читається базуючись на власних уявленнях. Так от, мої уявлення такі, що пан jabogdan потрапив у яблучко. Тим більше, кожне явище має багато нашарувань. Я деколи розважаю себе, шукаючи ці нашарування, навіть роблю список, щоб ніяке не загубити. Кожний розважається, як вміє. )

Що я думаю про "сучасне мистецтво" так саме як і про "древнє" краще навіть не казатиму щоб не бути такою негативною.

"В результаті, коли прийде час, на Майдан ніхто не вийде."

І це є добрим, ти вважаєш? Чому?

Date: 2012-08-11 07:13 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
невже мій коментар "істочаєт доброту"?
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Так, знов неуважно прочитала, бігла в аеропорт, але нема мені виправдання і я вибачаюсь. Повна цитата: "І головна шкода від них, що обиватель тепер більше не розуміє, де серйозний політичний протест, а де акція на задоволення его учасників та постановщиків. В результаті, коли прийде час, на Майдан ніхто не вийде." Так, дякую що носом ткнув, а то я вже не знала що подумати. ) Дякую.

З цією шкодою я повністю погоджуюсь. Але, як кажу, у явища може бути багато нашарувань і хто з сліпих найкраще опише слона, тому і краще. Я ж тільки зраділа що побачила для себе трошки несподіваний ракурс, до якого сама не додумалась.

Маєш всі резони щоб казати що я неуважна!
Edited Date: 2012-08-11 09:24 pm (UTC)

Date: 2012-08-11 07:07 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
"нажмі сіську - купі фемен" чи може навпаки
таке у них в екаунті написано у соцмережах

Date: 2012-08-11 09:26 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну от. І нац.прапорець що стирчить з дупи, теж "вдала" творчеська "знахідка мистетцтва".
Edited Date: 2012-08-11 09:41 pm (UTC)

Date: 2012-08-11 10:53 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
часи перфомансів

Date: 2012-08-13 03:16 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну якщо перформансом назвати таке собі інтернаціональне вуду по вкалування гілок у ляльку (українську самоідентифікацію), то так, перформанс. Чомусь он брити з олімпіади собі рекламу роблять дуже позитивну, нагадуючи світу, скільки зробили вони та їхні колонії. Під прапором струнко стоять, хоч я і проти офіційного патріотизму, а не в дупу встромляють. А Українці ведуться на дуже сумнівні проекти. Он прочитала десь що виграв якусь там премію укр.док.фільм щось про зону відчудження, знятий у рамках якогось артхаузу під гаслом, увага!, Україно, гудбай! Можна що завгодно зробити з того гасла, але мені воно здається дуже стрьомним. І так все у що вступає Україна з її урядом та "опозицією", не в гамно, так в піонери.

Date: 2012-08-13 04:09 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
думаю, що явища "фемен" мені не зрозуміти

Date: 2012-08-13 05:39 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Чому ні? Вам не хочеться думати що все так цинічно перед очима всіх?

Date: 2012-08-13 05:50 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
що цинічно - то таки да
а думати не хочецця. тут взагалі не хочецця думати

Date: 2012-08-13 06:05 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ну раз не хочецця, значить, зараз так треба. Відпочивайте раз так. )

Date: 2012-08-13 06:07 pm (UTC)
From: [identity profile] adamnet.livejournal.com
дякую)
пакой нам только сніцца)

Date: 2012-08-13 02:12 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
ой щось мені щелепи зводить вже від шароварщини )
не в наш бік відлітаєш?

Date: 2012-08-13 03:08 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Ні, зустрічали з Панами. )

Date: 2012-08-13 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
в першу секунду перемкнуло... думала, що за Пани )))

Date: 2012-08-13 05:39 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Panama, у них ще канал є. )))

Date: 2012-08-14 09:56 am (UTC)
From: [identity profile] alla-g.livejournal.com
та невже? )))

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 18th, 2026 12:51 pm
Powered by Dreamwidth Studios