chita_i: (navigator)
[personal profile] chita_i
Для мене церква, клерикалізація суспільства, означає годувати цілу армію здорових розумних чоловіків, які нічого продуктивного ні інтелектуального не виробляють, але мають великі проблеми з своїми хуями через заборону сексу, або мають проблеми з «матушками» через військову дисципліну сучасних релігій, та з сучасною рекламою, поки не заб’ють жінок на місце, яке їм традиційно відводить церква. Це чоловіки, які живуть магічними віруваннями, підтримують гидку антинародну владу, або проклинаються церквою як прибічники Teología de la liberación чи Лютера колись, та вже й пройшли ті часи, коли антинаукові теорії керували світом. Вже менше стало того зовсім темного люду, що як тварин, треба тримати у отарі.

Але ці здорові розумні чоловіки витрачатимуть свої сили на полеміки, хто краще вміє трактувати «єдино вірне вчення» і сидітимуть на шиї суспільства. У ядерну епоху на зброю та армію було витрачено стільки, що можна було б сильно покращити стан людства замість. Совок, який сам витрачав на війну усі свої сили, найбільше "переймався" у пропаганді цією проблемою.

Держава офісних працівників та перепродавців як Україна не може дозволити собі такої армії ледарів впевнених у своїй правоті та «святості». Невже нам мало державних мужів?

Date: 2012-09-06 03:38 pm (UTC)
From: [identity profile] parador.livejournal.com
«Хто увесь час говорить про ненависть до піхви — має, очевидно, ненависть до фалоса» [цитата не точна] — звідки це? — забув, якусь фантастику читав у дитинстві.

— Сюхай, Абраме, що вони знаходять у цих «бітлз»?! Фальшивлять, картавлять...
— А ти коли їх слухав?
— Та мені вчора Мойша по телефону наспіва́в...

Це все не аналогії, а асоціації (вони ще більш безвідповідальні, ніж аналогії).

Date: 2012-09-06 03:46 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Безвідповідальні перед ким? )

Date: 2012-09-07 06:42 am (UTC)
From: [identity profile] parador.livejournal.com
Перед усіма, напевно. Переді мною — так безумовно. Взагалі, я не можу стверджувати, що я знаю свої асоціації — вони самі десь блукають, якось до мене приходять.

Але вони мені зазвичай подобаються. )

Date: 2012-09-06 04:35 pm (UTC)
From: [identity profile] r0mn.livejournal.com
а чому ви так всі церкви зрівнюєте? Греко католицькі священники мають право бути одруженими, наприклад. У них проблеми з пенісамі такі самі як і у інших. для чого пенісні проблеми закидати на церкву загально і далі на релігію?

Date: 2012-09-06 04:38 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Тому що від цього страждають в основному діти. Та проблема вилазить вже дуже нелицеприємною стороною. Чому на всі релігії? Тому що секс це їхній основний важіль впливу на "дику" людину та природу. Вони, окрім як давати підтримку одинким та нікому не потрібним, ще й лізуть добряче своїми догмами у приватне життя усіх підряд. Вони кажуть, як вдягатися, як поводитись, що робити у ліжку, з ким, і що не робити. Ось чому. Вас задовольняє ця відповідь?

Date: 2012-09-06 04:40 pm (UTC)
From: [identity profile] r0mn.livejournal.com
абсолютно ні. я не знаю, про яку церкву ви говорите. але якщо щось таке твориться, то така "церква" до релігії ніякого відношення не має.

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 06:57 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] r0mn.livejournal.com - Date: 2012-09-06 06:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 07:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] r0mn.livejournal.com - Date: 2012-09-06 08:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 09:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] r0mn.livejournal.com - Date: 2012-09-06 10:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 10:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 11:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] r0mn.livejournal.com - Date: 2012-09-06 11:18 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: 2012-09-06 07:02 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
І гайда капусту вирощувати та збирати! )

А чого, окрім приходу, піп мусить десь мати світську професію та там заробляти (і тільки тим) на життя. Ну там щоб від пастви не відриватися. І жінка його. Для клятої гордині теж уй як добре допомагає. Для святості скромності і прочая. І ніяких "батюшок" ні "матушок" для дорослих людей. І жерти хай сам собі готує. У "святих чуваків" мусить бути час щоб подумати, тому хай ходять пішки та їздять у публічному транспорті, спасти душу працею та економічною стриманістю. От тільки потім у клюбі по інтересам може починати наставляти тих, хто забажає їх слухати.

А то теж мені, спецодяг - борода, пузо і масні губи!
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 07:16 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 07:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 07:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] parador.livejournal.com - Date: 2012-09-07 06:49 am (UTC) - Expand

Date: 2012-09-06 08:17 pm (UTC)
From: [identity profile] r0mn.livejournal.com
звичайно, що так.

Date: 2012-09-06 09:25 pm (UTC)
From: [identity profile] friday-ptaha.livejournal.com
Дивні речі говорите. По-перше, і православним, і греко-католицьким священикам (як і протестантам) можна одружуватись, тому до чого пеніси?
А по-друге, мені здається в нашому суспільстві на шиї суспільства сидить найбільше наша корумпована влада, яка змушує нас платити шалені податки. А давати гроші на церкву - справа добровільна. І церква нас нічого не змушує, вона вже давно втратила вплив, який був колись.
Я знаю багато священиків, які дуже багато роблять для суспільства. Наприклад,один священик УПЦ КП поїхав в глухе село на Херсонщині, будує там поволі каплицю (він монах, тому йому не треба збирати гроші для родини), безкоштовно навчає дітей своєї парафії англійської мови (він людина з трьома вищими освітами і монаший чин - це був його свідомий вибір), зараз хоче ще показувати фільми в клубі і шукає кошти на купівлю проектора. У селі нічого не відбувається (ви ж знаєте, що в селах зараз тільки бухають), тому те, що він робить, - реально багато значить для того села.
Дуже багато роблять греко-католики. Від Московського патріархату я тримаюсь подалі, то я ніде не бачила усього того, що ви тут пишете.
Мене також дивує "антинаукові теорії". На Заході давно наука і релігія знайшли консенсус (окрім деяких фанатів з обох сторін).

Date: 2012-09-06 09:41 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А навіщо йому та каплиця? Я розумію, що для присутності держави у певних частинах країни державі потрібні деякі будівлі щоб нормально функціюнувати та мати авторитет, бо це така суспільна робота. Навіщо релігії церква? Попам досить профсоюзу. )

Впливати на громаду, роблячи для неї "добрі справи" - то старий, як світ, метод заробити соціальний капітал. Все це робиться як раз не від доброти душевної, а щоб укріпитися на керівній впливовій позиції. Діє як раз найкраще біля людей покинутих іншими інституціями та власною державою. Згадайте гречку Черновецького. Він теж "похвилювався" про голодних від такої пенсії пенсіонерів, чи ті "депутатські подарунки" соціально беззахистним. У вашого діяча теж безвідказно спрацює, доказ тому ви, наприклад. Шукати однодумців то тільки природно, але навіщо ж маніпулювати та будувати каплиці? Англійській мові багато іноземних церкв безкоштовно вчить, це теж фактор впливу та обіцянка "успіху у житті". Мене від того воротить.

Я розумію, що попи заміняють соціальних працівників, я тільки кажу про те, що туди йдуть молоді сильні здорові розумні чоловіки (жінкам, на відміну - зась), які могли б замість як рукой водити від чужого ім'я, та жити по "божим" законам, бути кориснішими країні на суспільству, але вони занадто ледачі щоб працювати не на керівних посадах. Увіруй всією душею і впаде тобі з неба та від щирих людей навкруги. Ну хіба так можна у сучасному світі?
Edited Date: 2012-09-06 09:46 pm (UTC)

Date: 2012-09-06 10:18 pm (UTC)
From: [identity profile] r0mn.livejournal.com
звідки у вас взялось таке кардинально негативне уявлення про людей? ;)

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-06 10:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] r0mn.livejournal.com - Date: 2012-09-06 11:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 02:54 am (UTC) - Expand

Date: 2012-09-07 06:47 am (UTC)
From: [identity profile] parador.livejournal.com
У науки і релігії не може бути протиріч.

Вони займаються «ортогональними» речами.

«Антинаукові теорії» — таке виникає лише від надлишку релігії (антирелігійної, хоч це й парадоксально звучить) у науці .)

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 03:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] parador.livejournal.com - Date: 2012-09-07 04:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 04:17 pm (UTC) - Expand

Date: 2012-09-06 09:51 pm (UTC)
From: [identity profile] friday-ptaha.livejournal.com
То по-вашому, робити добрі справи, навіть якщо з того він ніколи нічого не буде мати, це все-одно погано? Єдине, що можу сказати: кожен по собі судить. Ну, так зараз не може бути жертовності, альтруїзму, ідеалізму...
Помиляєтесь. І щоб не псувати собі нерви у марній дискусії, закриваю тему.
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Добре, поживете ще років 20, побачите. Дуже буду рада, якщо ні. Тільки не продавайтеся, будь ласка, за кіло гречки та пару сльозних історій. Чи декілька безкоштовних курсів англійською, коли щось у вас попросять взамін, як змінити свою життєву позицію, та піти поагітувати ще прихильників, бо їм завжди мало, вони як епідемія хочуть захопити максимум популяції. І то вже буде немало.

І так, він з того буде мати, і немало! Інакше не будував би капличок. Які вони матеріалісти ці богослужці!
Edited Date: 2012-09-06 10:01 pm (UTC)

Date: 2012-09-07 06:33 am (UTC)
From: [identity profile] forko.livejournal.com
Церква утримується коштом віруючих, так що небажаючі їх не годують.
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] forko.livejournal.com - Date: 2012-09-07 09:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 03:04 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] forko.livejournal.com - Date: 2012-09-07 05:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 05:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 03:53 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 10:59 pm (UTC) - Expand

Date: 2012-09-07 03:01 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Церква постійно спромагається розширити коло впливу, та взяла звичку примітивних вуличних торгівців США 50х років заважати домохазяйкам, чоловікам, що прийшли пообідати спокійно додому, чи цілим родинам у неділю, стукаючи у двері людей, яких вони не знають, лізучи з своєю літературою і "а пагаваріть".

Якщо ви скажете, що то конкуренти вашого приходу, а ви зовсім навіть навпаки, я відповім, йдіть ви всі скопом у дупу. Вибачаюсь за мою французську.

(no subject)

From: [identity profile] forko.livejournal.com - Date: 2012-09-07 05:08 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 05:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] forko.livejournal.com - Date: 2012-09-07 06:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-07 07:00 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-17 09:36 pm (UTC) - Expand

Date: 2012-09-07 07:07 am (UTC)
From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com
>здорових розумних чоловіків

чому ви вирішили що вони всі розумні, ви занадто доброї думки про них.
хитрі, улесливі, наглі, пихаті, жадібні, двуликі etc і хтось там може й розумний, але називати всіх їх розкмними завелика честь

Date: 2012-09-07 03:03 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Мабуть, саме таких втрачати для ціложиттєвого трактування біблії мені більш усього жалко. Мабуть тому що я бачу мозок організації, а не простих виконувачів. Тому що молоді люди деколи розвиваються у щось неймовірне і жалко їхнього потенціалу у цій рудиментарній організації. Тому.

Решта з них цілком пригодна працювати як мурахи, не сидіти як трутні.

Date: 2012-09-07 03:11 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Окрім того, мене тут вже звинувачували, що я як раз погано думаю про "людей". ))

Я читаю нікарагуанську газету El Nuevo Diario, і там, на сторінці у рубриці "Думка" щодня вилазять якісь 50и річні дядьки, які весь час б'ються за релігію. Це, мабуть, місцеві моралісти від церкви. Я весь час думаю, яке desperdicio, тобто дурна втрата ресурсів! У країні стільки проблем, самі вони є фізичним знаряддям гніту навіть для власних родин та дітей, яких, напевно, люблять, як продовження себе. І все одно!

Так що, тут вже треба визначитись, я охаюю чи навпаки, лещу. )) Всім не вгодиш. )
Edited Date: 2012-09-07 03:16 pm (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: 2012-09-13 12:35 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-13 04:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: 2012-09-14 08:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] chita-i.livejournal.com - Date: 2012-09-14 02:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] odyn-owl.livejournal.com - Date: 2012-09-15 08:27 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

Re: cool:)

Date: 2012-09-07 03:25 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Та невже? Ви не помилились? Вперше чую, що ви читаєте мій жужу! ) І про вас я вперше чую також.

Profile

chita_i: (Default)
chita_i

December 2018

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 24 2526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 18th, 2026 08:47 pm
Powered by Dreamwidth Studios